A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

subota, 03.03.2007.

još malo

Očito me primila neka inspiracija pa da još malo dopišem...Nije više bitno da li ja lijepim selotep na nokte ili ne,sad mi je samo bitno da ja znam da sam ipak na neki način voljena od svoje ajmo reć svekrve...Ovo pišem jer me na to ponukao jedan od blogova koje čitam,a piše ga jedna svekrva koja ne voli svoju snahu,to jest buduću snahu.Toj snahi sigurno nije lijepo.Meni moja svekrva,nazovimo je tako;poklanja svoj nakit,svoje stvari koje je ona sebi priuštila uslijed svog teškog života i svih ružnih stvari.Znam da mi želi samo dobro kad me upozorava na neke stvari,kada mi govori neke stvari iz svog životnog iskustva i na tome joj puno hvala.Mislim da je važno sa mamom od svog ljubljenog biti u dobrim odnosima,jer tko osim nje bolje poznaje NJEGA?Odgovor je -NITKO!!!Trenutno slušam Boulevard of Broken Dreams od Green day-a i baš me pjesma navodi na neka razmišljanja.Snovi se ruše,a mi i dalje sanjamo i stvaramo nove.Ljepota je baš u tome da znamo da su stvari prolazne i da ništa ne traje vječno,pa čak niti snovi koji su samo naši i ne može nam ih nitko oduzeti.Ali oni ipak odlaze,samo je pitanje kamo.Jednom prilikom u srednjoj školi sam razgovarala sa prijateljicom koja je izgubila labelo.Zapitale smo se gdje labela nestaju.Kad izgubiš labello ono vjerojatno padne na pod ili ostane na nekoj klupi,stolcu ili sl.Kamo ono onda nestane???Nitko ne maže usne pronađenim labellom (bar ja nebih).Zaključile smo tada da labela očito idu u raj za labella jer nema niti jedne druge opcije.
Možda i snovi idu u raj za snove...Tko zna...Taj raj je sigurno pravi raj...Možda jednom dobijem odgovor na to...
Da ne skrećem sa teme...Moji noktići i dalje rastu iako se dovodim u napast da ih sve opet pogritem ali moj dragi želi da imam lijepe nokte i bogme ću ih imati.Za inat svima koji su me godinama uvjeravali da ja ne mogu prestati gristi nokte i podvaljivali mi razne lakove za njih sa odvratnim okusima.(mene ni to nije diralo,ja sam grizla)...
Želim samo reći svim okorjelim grizačima noktiju da je ustvari lako prestati gristi nokte.Samo treba nešto promijeniti u svom životu.Tako sam ja promijenila dečka...Doduše nisam ga promijenila zbog noktiju niti takvih banalnih stvari,već zbog njegovog ponašanja.Trebalo mi je 3 mjeseca od toga dana da prestanem gristi nokte.I moj novi dečko je sasvim zadovoljan napretkom rasta moji slabašnih,prirodno malih noktiju...Sada su malo veći od malih.cool
I tako dakle ,dragi moji kolege grizači,prestanite oštriti zubiće na noktima,rađe si pojedite neku jabučicu...Ona je i ovako zdrava za zube.
Prošli tjedan sam imala cijelu facu natečenu od rasta umnjaka,glava mi je bila u obliku kruške..Napokon ličim na ženu...Toliko sam se trudila priviknuti na ružnoću dok sam bila natečena,ali nisam uspjela.Znate što je najgore.Moji umni zubi još uvijek nisu u potpunosti izašli van.Doduše dva niti ne daju naznake da će tako skoro izaći...
MISLIM DA JE DOSTA ZA NOĆAS...JUTROS..KAKO GOD...POZDRAV SVIMA

03.03.2007. u 00:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!