subota, 01.07.2006.

Puknut će mi srce ,prerezat ću si vene

Ljudi opet sam se zaljubio i neznam kaj ću , lud sma za tom curom i
napravit ću sve za nju, i niko me neće spriječit. Ljudi ja ju fakat volim
nikad se tak nisam zaljubio , i sad mogu reć da znam što je ljubav.
Ali isto tako mogu reći da znam što je tuga, to je kad volite nekog a on vas nevoli
to je tuga a tako se sad ja osječam. Neznam prije mi se takav tip cure nije sviđao ni po izgledu ni po ničem drugom
ali ona..ona..je... ona je posebna i nije kao druge i zato ju ja volim i nadam se da ću je jednom
moć zagrlit i reć joj sve što sam prolazio dok nisam bio snjom. I ako se to ikad dogodi
to će biti najsretniji dan u mom zivotu.
Veliki pozdrav i pusa najljepšoj curi na svijetu. I ovo je poruka za nju: Makar ti mene ne voliš ja ću tebe voljet zauvjek

Ovo je moje srce...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 17:03 - kOmENtaRi (15) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>