srijeda, 24.05.2006.

srijeda rolleyes

Ko i obično ustajem se malo prije neg što trebam ić na bus..
U školi je sve po starom. U glavnom dosadno. U rzredu zezancija.
E da zaboravi sam reći da mi je u razred došo tip koji je fakat problemtićan
tak da radi sranja dok ga ne prikeljim za zid. Pisali smo test iz zemljopis dobio sam 4 .
Imam više sreće nego pameti!!!!! smijeh
U sljedeću srijedu idem na bjelolasic bum uzo mob pa ću slikat svoj razred i važne događaje.
Jedino moramo molit boga da bude ljepo vrijeme.blabla
Neznam kaj da pišem uglavnom sad moram u školu na filmsku.
Samo oću pozdravit Merlu,Denia,Čičia,Špekia,Čaplju,.......
Dosta sam piso.
Kad se vratim ako mi se bude dalo napišem post..
E, hvala onim curkama kaj su rekle da sam zgodan i sladak. (joj kad bi sve cure tak mislile)
Chiao!

- 14:22 - kOmENtaRi (1) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>