Uhhh ! Sranje.

06.08.2010., 11:27

E, svako mi ljeto nečim useru. Da, glupa škola. Napravit će još jedan 7. razred. 7.f - a neee. A napokon smo se našli na svome. I nitko se "trenutno" ne svađa s nikime. I sada će ih 5 otić`. A ja ne želim biti u tih 5. I ne želim ići bez nekih ljudi s kojima sam još od prvog razreda. A s jednom sam prijateljicom još od vrtića. I da, nismo si dosadile. Jedna mi je od najboljih prijateljica. Sada bih voljela da sam sa sela i da sa sela idem u školu u grad. Jer će samo iz grada premjestit. Ma ĐUBRAD jedna glupa. OK ! Ovo mi je bilo da se malo isteresem na nekome. Da, umjesto privatnog dnevnika ja ga pišem na netu. A i ovo se zove internet dnevnik - blog. No, sada na nešto malo veselije ! Sutra je Dorin rođendan. To je ona cura s kojom sam skupa od vrtića. Dora, sretan rođendan! I još da vam javim. U subotu sam bila na vjenčanju u Zagrebu. Udavala se moja sestićna Marija (ali iz nekog daljneg koljena) i saznala sam da imamo rođendan na isti dan. A tamo bila neka dva "dječaka". Jedan će sad u 6. a drugi u 7. Čim smo došli kod sestrićne tamo u stan oni se napili. A mi smo cure išle kitit aute i onda, kak su to neka vrsta stanova, ljudi su se naparkirali u kilometar dužine. I još ne znamo jesmo li okitile nekog susjeda. I kasnije smo samo ja i Nina ostale jer su drugi pobjegli (trebali smo čekat ostale aute) i idu ona dvojina (već su se napili !) i kaže ovaj jedan: "Pazi ! Noć je još pred nama !". Ma budale. Šta ćeš. I još! Sada će bit dan grada pa se već otvorio luna-park ! Super. Ali ne znam tko će još nastupat. Prošle se godine znalo još mjesec dana prije, a sada se ne zna ni tjedan dana unaprijed. Ma vjernojatno sam vam već dosadila pa ja gibam. Bye !

Image and video hosting by TinyPic



Komentari (50) | Print | *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.





ME + YOU = LOVE

Image and video hosting by TinyPic

Da, da ! Novi izgled bloga !

Mona
Open : 26.07.2010. (12:47)

Image and video hosting by TinyPic

Rulers.
- Ostavljaj samo 1 komentar u vezi post.
- Novi blogeri, nemojte mi prodavat fora : Supp blog,
wauuu, svrati i komaj. Nego pročitajte post i ja dolazim.
- Javljajta za nove posteve.
- Ako vam se ne sviđa klikni vdje i baj!
- Brišem sve ne primjerene komentare !
- Nemoj krast !

Image and video hosting by TinyPic


ONA

Lajkam.
- Paramore i Green day
- Frendove
- Školske odmore
- Ljeto i proljeće.
- Bazen
- Klizanje
- Fejs i Blog
- Druželjubivost.
- Internet (najbolji izum)
- Osmjehe.
- Boje.
- More.
- Dugu.
- Glazbu
- MTV
- Putovat
- Krpice
- Muffine
- Skype
- Ljubav
- Crvenu

Image and video hosting by TinyPic

Connect me.
- Facebook
- Formspring
- MSN

Image and video hosting by TinyPic



ONI

Linksači.
- Laki otrov
- Thea
- Dylan
- Sandrich
- Remi Lout
- Livia
- Karmen
- Lea
- Ugljikov dioksid

Image and video hosting by TinyPic

When your with me

Moja abeceda
- Astronaut
- Banana
- Cipele
- Čuza
- Ćaj
- Dekica
- Džip
- Đak
- Elemental
- Fuck
- Gola istina
- Hrvatska
- Iglica
- Jagoda
- Kraljica
- Lizalica
- Mona
- Nešto
- Opet xD
- Ples
- Queen Ρ
- Retardiran
- Slatkiš
- Šala
- Ti
- Uho
- Victori
- Why ?
- X.men
- Yoyo
- Zara
- Život



Dizajn: Mona dz.
Zahvala: HTML puding