srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sveeee(dobro,ne baš sve) o moy jebenom jebenom prejebenom life....žnj....ma čitajte.....i sve će vam bit jasno....lOOOl.....

IME:Ena
PREZIME:who cares!
UMRLA(ROĐENA):21.1.1994.
RAZRED:next 8.b
SCHOOL:ne želim se sramotit...hihi
ŽIVIM U:kući
NEKI LIKOVI S KOJIMA ŽIVIM(FAMILY):mama,tata,2 sisterke
SLUŠAM:uglavnom sve,al ipak mi je najdraža tamburica i narodnjaci

VOLIM...thumbup
-sebethumbup
-boyssssyes...iako su nekad prasci al...
-my friendslud
-jednog dečkacerekcerekcerekcerek
-mažoretkinjethumbup
-twirlingthumbup
-folklorthumbup
-njami
-party
-smokin
-zajebancijuwink
-pravit sranjasmijeh
-izležavanjesmijeh
-TVthumbup
-moreyes
-spavanjethumbup

NE VOLIM...burninmad
-školuheadbang...i svu onu gamad što radi tam!
-starceburninmad
-umišljene ljudemad
-cinkereburninmad
-čišćenjeburninmad
-mjesto gdje živimnut
-neke boysburninmad
-neke kučketine...neću imenovatburninmad
-kad neko gura nosinu u tuđe stvariheadbang
-kad mi starci seru....znači stalnoheadbang
-kad me neko budi iz zimskog snaheadbang

Free Website Counter
Free Website Counter

Malo vas je,malo vas je,pičkice....hehe











Linkachi...

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moj drugi blog
Sara
Anja
Tea
Niki
Mia
Iva
Andrea
Anamarija
Erna
Dino
Jedna cura koja piše pjesme
.B.I.T.C.H.
Crna perla
Fantasy queen
Magdalena
Kumica
Jurka

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

subota, 14.07.2007.

Žnj

Ey people........ja se udostojila napravit blog....po ko zna koji put....kak ste mi?ja nikak......krepana....doslovno....hm...ev sjetla se ja da bi mogla napravit blog....pa napravila.....kak my anja kaže....čuda se događaju....ma blesa....gdje sam ono stala.....ah...šta radim.....a šta moš radit u ove jebene vruće dane....pffff.....crkavam do 1,onda me moji dragi predragi bude.....grrrr.......pa me razbude u pol 2,i onda više nikak nemog zaspat.....a to nijeee dobro....neeee.....ma pišem gluposti.....idem......pozzzz svima....a posebo bigggg pozzzzzz my jelena and sanja.....idem sad do njih......ajd dost je za 1.post.....komajte....i ja ću vama......i tak......aj ž!njaminjaminjaminjaminjaminjamithumbupsmokinsmokin



| komentari (49) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.