...SLIKICE....

HIP HOP

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



CHRIS BROWN

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


PORUKE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


OBIČNE...LJUBAVNE...PRIJATELJSKE..I TAK...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...ONE TREE HILL...CHAD MICHAEL MURRAY....HILARY DUFF...OLIVER JAMES...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us






ERREWAY

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JIMI BLUE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (15)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

...O MENI....

Zovem se Ivona...imam 12 godina..(19.9.1996.)..
idem u šesti razred (šk. g. 2008./2009.)..volim se smijati, zafrkavati i sprdati..iskrena sam osoba, komunikativna, nisam sebična....iz mog ponašanja (onaj ko me ne zna) mogao bi pomisliti da sam umišljena no nisam...samo se volim malo previše sprdat....volim slušat i rješavat tuđe probleme...ak me neko trea tu sam..prijatelje smatram najvećim darom u životu...jednostavno ne bi mogla bez njih ....smatram da su mi pravi prijatelji oni kojima mogu sve reć i koji me neće osuđivati zbog toga...koji me vole bez obzira na moje vrline i mane....koji će mi uvijek pomoć i biti tu za mene..volim iskrene i jednostavne ljude..iako su mi prijatelji većinom komplicirani ali zato i je fora...bavila sam se četiri godine folklorom...ne volim ga no šta ćeš...trenutno plešem trbušni ples koji je sušer...čini mi se da sam se tamo uspjela uklopiti....imam super ekipu...kasnije će biti i videa tite slika...

uobičajeno...obožavam jednog slatkog dečka, One Tree Hill, buntovnike,rolanje, ERREWAY, moga peseka i macu, starce, seke, ..čokoladau...milku pogotova...hh...dečke.....i još puno toga...slušam sve i svašta i ništa mi ne smeta... cajke, thompsona(znm...čudan spoj i ukus glazbe jer tompson i cajke ne idu zajedno...no šta ćeš), strane (chris browna sam počela prije mjesec -dva i predobar mi je, rihhanu,cascadu,
ushera,akona...sve na što naiđem...)...nemam svoje idole i to...kad naiđem na neku pjesmu nađem si ju i slušam je ...ne mrzim ništa...relativno mogu sve podnijet...evo da ne duljim to bi bilo otprilike to...moj msn:ivona_pnv@hotmail.com...
ak neko oće nek se javi...



LINKOVI...!!!!
°°°°...Legend forever...°°°° - ovdje obavezno morate otići...pročitajte SVE..... plakala sam kad sam čitala ....
MOJE MISLI NA PAPIRU - prekrasan blog
...ANDREA....
3LUDACHE
VEDRANA I MELANI

nedjelja, 22.06.2008.

...last day...HAPPPY DAY...kako za koga...

škola je gotova!!!!!!!!!mi smo svi mokri i presretni. bilo nam je ludo. mi došli tamo svi(u školu)i meni se svi na majicu bijelu potpisali, onaak, čist za bezveze. i tako će se to sve oprat, tak da...imali smo 2 sata matematike kod lendare koje nepodnosimo!!!baba je grozna. nije nas htjela vodit van pa je rekla da ćemo gledat film. od filma ni f, jer kako smo pre zločesti(mi??ma ne!!šta je njoj!!samo što smo bušili balone, vikali, trubili,...ma mi zločesti??!!joj, baba je ta poludila!!!!) i uvalila nam test da pišemo. ja sam poludila. niko ništa nije nosio. ni olovke, ni bilježnice. mi došli ko da smo došli na odmor. ma da nebi još i stvari zadnji dan nosila sam zbog nje. i ona nam tam srala kao da će rasku zvat da provjeri jel nam je to ona rekla, i ta sranja. ja sam pisala markerom, rozim, koji ne radi, na "pokidanom" papiru.niš nisam znala a to je kao ona treala ocjenjivat i upisat nam ocjenu u imenik (ne može no nea veze). i sad zvonilo, i patricija počne to skupljatz a ja nisam znala i ja otišla van iz učionice.ja se vraćem a ona taman uzela moj. ja koa ono, nisam napisala ime (a jesam) i uzmem ga. tam sam kao neš napisala i uzmem ja papir i pokidam ga. poludila sam. onak, slučajno sam to napravila, kao sam neš brisala. i onda sam ga bacila i boli me za to.drugi sat nam je dovela rasku i tam neš meni raska srala a ja umirem od smjeha. i tam ona neš se dere, ja gotova. mislim heloooo!!!mrzim ju. i ona otišla i mi morali tam slušat lendarinu predavanje, kao nije nam bilo dosta raske, pa nam i ona mora srat. no dorro izdržali mi to i mi imali hrvatski. pustila nas je van no strogo zabranila špricanje. njih pola je ostalo unutra a ja i ekipa otišli van. prvo smo tam pjevali, slušali glazbu (zvi ponjeo zvučnike, čestitam mu rođendan ovim putem, nisam mu mogla doć na njega, sorrry), jeli, pili, ma niš posebno. i drugi sat, nakon užine, nama dojadilo tam gledat kako naši dečki igraju nogoš(bdw. super igraju)mi zovemo ove unutra da vidimo gdje je nastavnoca. niko nema blage veze gdje je ona. niko je nije vidjeo i ja im bacim boce gore da nam napune vodom i odem po dečke. kako smo se špricali!!!!!!!!!!!!strašno. katarinu neki lik iz 7. raza pogodio brašnom u leđa (namjerno). bila je bijela, ko snješko(pitam se zašto).e bilo nam super. i sad završio 2. sat hrvatskog i mi se nastavili špricat. neznam zaš morali smo unutra i nismo mogli. domar nam nije dao da uđemo. ovi se naši dečki nekako prošvercali a nas ostavili tamo. ja i kate same ostale. nikog nema od naših. tak smo bili jedno 20 min vani i mi se nekako uspjemo uć u zgradu škole. e sad je problem doć do kata gorea da nas niko neuhvati. mi se tam šuljale i mi uspjele!! mi ušle, onake mokra a kata još bijela od brašna....strašno. nastavnica se tam smije. to se treali vidjet. i ja tam s nastavnicom pričam i ona se smije i kaže ma sve ok niste se ni treale vratit. ja onak pa hvala.
neda mi se više ima toga još puno zanimljivog pa ću vam sutra napisat. neda mi se više. pussa vejika od mene



| CoMeNtIrAj (7) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.