...evo slika nas i naših frendova...belj

..evo slika mene i dee...

..dea...





..lea..





..zajednicke slike mene i dee...







< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

...ovaj blog ce govoriti o nama.. i našem životu...

Image and video hosting by TinyPic


..Mimy..

..Mima..

..Šigy..

o nama...

o lei...

ime:lea
prezime:nie bitno
godina:13
mjuza:hip hop,narodnjaci,strano,domace.....
naj frendice:dea,ivanda,mimy,
kiki,novakica,anja
naj frendovi:mato,mara,dudo
peranovic,spajic
decko: nemam ga



o dei...

ime:andrea
prezime:nie bitno
godina:13 i pol
mjuza:sve osim rocka i metala
naj frendice:lea,ivanda,anja,šgy,
mimy,novakica,kiki
naj frendovi:mato,mara,dudo
peranovic,spajic
decko:neam ga






frendovi:mahkissparty


šigy:kiss





ana:kiss




mimy:kiss



anja:kiss



ivana:kiss



kiki:kiss



marina:kiss



novakicakiss



jakov:sretan



peranovic:sretan



mato:sretan



mara:sretan



dudo:sretan

subota, 01.11.2008.

ko i uvijek ... naslov bez naslova...sretan

...eiii... ljudofy..... wavewave....opet novi post... i ja opet ko svaki put nezz kaj da napišem....burninmadheadbangmadblablapuknucu...jbg... nekaj budem valjda smuljalaa samo da nesto bude napisano =) Xdthumbuprofl...evo o danasnjem danu : bila malo dns na groblju... palila lampase bas zakon !!!beljroflroflroflrofl...hehe... boze me oprosti!:D hehehe....al jbga meni to dobro i kaj sada..!!! nisam ja kriva... party...ah.... joj jedwa cekam sutra.. a znate zasto??? neznam ni jaaaroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl....jojojojojo ja sam tako postala glupaa... jbte u svakom postu sve manje i manje pišem ostajem lagano bez teksta... tako da idem prie nego kaj ispadnem glupa!!!((mislim vec sam ispala)) al sada idem jel se ne zelim vise sramotit .. zubozubozubo.BOGEC DRAGEC...sretanajde pusa najboljoj ekipii!!! KIZAAA VOlim vas!!!! pusaaa kizaaa cmoxa...byeeeemahmahmahwavewavewavenjaminjaminjami...by: dea



| komentiraj! (122) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.