TkO jE cUrA kOjA PiSe OvAj BloG???

Image and video hosting by TinyPicZove se Lara
Image and video hosting by TinyPicŽiwi u Vinkovcima=)
Image and video hosting by TinyPicIma 12 god,sesti razz xD

Doll Avatars


MSN:larchy-vk@windowslive.com Image and video hosting by TinyPic
e-mail:lara-vkci@net.hr

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicGleda: puna kuća,malcolm u sredini,reba,svi mrze chrisa,svi vole raymonda,CSI:New York,Kosti,spužvu boba,Doctor Who,Kucanice,horrore

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPicSluša: Ashlee Simpson,
Avril,Rihanna,
Basshunter,Duffy,
Miley Cyrus,Hilary Duff,
Nightwish,Britney,J
onas Brothers

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicVoli:
<3 svoje prijateljice
<3 svoju obitelj
<3 komp
<3 msn
<3 internet
<3 životinje
<3 televiziju

<3 glazbu
<3 plesat
<3 žvake
<3 sladoled
<3 spuzvu boba
<3 narukvice
<3 swoj mob
<3 swoje starke
<3 boje i sharenilo
<3 točkice i zwjezdice
<3 čitat OK i bravo
<3 pawati
<3 twix...njami


Image and video hosting by TinyPic

°°°FRENDOLOGIJA°°°

Naj Frendice
-Iwana(legendaaa,da samo widite sta prowaljuje)
-Jope(caricaaaa,ma genijalna)
-Magy(supach je,smijesna i zanimljiva)
-Lalchy(pa ok je ona al tvrdoglawa i woli lagat)


Naj Frendovi
-Niva(u jednom danu dobije 5 jedinica a napise bolje test od mene)
-Kora(pa nekad je smijesan a nekad naporan al je legenda)
-Mario(ma 100 % je neki svemirac jer covjek nemoze biti tako lud)
-Doca(luđđđđđak i po)
-Hrco(super igra nogomet ali je prawi gnjavez xD)

~THE END~

MOJA ABECEDA

A-Ana,moja sestrična
B-blog,obožavam ga
C-cipele,volim ih gledati
Č-čokolada,njama fino
Ć-??? Nemam pojma pjeva
D-Darko,zabavljač cijelog parka
DŽ-džepovi,u njima držim mob
E-ekran,sada gledam u njega
F-fotke,mob mi ih je pun
G-golubi,stalno mi seru na prozor
H-Hrvatska,moja zemlja hrvatska
I-igle,bojim ih se
J-Josipa,moja frendica
K-kreme,volim ih kupovat
L-Lara,moje ime
LJ-ljeto... smokin
M-MSN,stalno sam na njemu
N-naranča,ne volim ju
NJ-njuška mog psa
O-otok
P-pjesme,obožawam ih slušat
R-rak,u moru ih imam na stotine
S-sir,najbolji dio sendviča smijeh
T-Tea,moja frendica
U-uljez,stara serija
V-weselje,volim ga
Z-zlato,volim zlatne lančiće
Ž-žirafa,visoka životinja zubo





Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

ja sam nauchila radit neanimirane awatare jer su mi oni ljepsi.ewo wam nekoliko

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylist

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

°°wElCoMe To My LiTtLe kInDom°°

Image and video hosting by TinyPic stvoren 11.6 2008

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Rules:
-komentari vezani uz post
-bez lanaca (ne)srece
-u linkove ide onaj ko mi ostavi 15 kommicha
-nemoj srat po blogu
-ne odgovaram na tipove super blog,swrati..
-ak ti se blog ne svida gore u kutu imas x i goodbye

Image and video hosting by TinyPic



*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*K iss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss *
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Ki s s*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*... . ..*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.
.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Ki s s*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*... . ..*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

¤¤¤LiNkOwI¤¤¤

...Josipa...

...Andreych...

...Marina...

...Iwana...

...Dolores...

...Andrea...

...Loode Malle...

...dizzovi...

...Blog.hr...

...Stardoll...

...Playtoy...

...Youtube...

...Kllik...

utorak, 16.09.2008.

.This ain't a scene,it's a god arms racee.

ejjjjj mah ewo pochinjete chitat josh jedna moj zanimljiwi postich smijeh tnx na kommowima.owaj put sam ih dobila malo manje neg prosli put.zaprawo,puno manje.al nema weze.koda je to wazno? jucer sam dobila swoju prwu peticu owe godine.iz hrwatskog.brawo jaaaaaa. cerek nema bash nekih nowosti al dosadno mi je.uskoro idem u gardaland.bit che luuudooo.danas sam stoput pogledala film Mean girls.moja laurica (koju puno poZzZzam) mi ga je preprzila.na intachu sam naisla na neke savrshene blogowe.mos si mislit.al zanimljiwo je chitat kakwe lazi pishu o sebi.ewo pogledajte owaj pa mislim ono.ja wam nauchila radit awatarcheke.al nea sanse da prawim blog s njma.neki moji awatari objavljeni su u zadnjem boxu.a owaj awatar koji sad imam je od tonke.u nedjelju sam wam ja gledala film prwi witez.kak je dobarrrrrrrrr.najbolji film ikad snimljen!!!!!! al narawno poslije kronika iz narnije.ugl.film je fenomenalan.ja sam pola filma plakala kad je bio tuzan. cry u boxic sam stawila neke pjesmice.meni su supp.u owom mjesecu mozda wam josh nnapishem jedan post.nezz ni dal chu taj jedan.idem ja sada a pozz saljem:Ivani,Josipi,Lauri,Magy,Iwoni,Luciji,Maji i swima koji mi redowito kommaju.puffa

Image and video hosting by TinyPic



| ♥KoMeNtAriShi♥ (131) | pRiNtAj | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.