TkO jE cUrA kOjA PiSe OvAj BloG???

Image and video hosting by TinyPicZove se Lara
Image and video hosting by TinyPicŽiwi u Vinkovcima=)
Image and video hosting by TinyPicIma 12 god,sesti razz xD

Doll Avatars


MSN:larchy-vk@windowslive.com Image and video hosting by TinyPic
e-mail:lara-vkci@net.hr

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicGleda: puna kuća,malcolm u sredini,reba,svi mrze chrisa,svi vole raymonda,CSI:New York,Kosti,spužvu boba,Doctor Who,Kucanice,horrore

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPicSluša: Ashlee Simpson,
Avril,Rihanna,
Basshunter,Duffy,
Miley Cyrus,Hilary Duff,
Nightwish,Britney,J
onas Brothers

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicVoli:
<3 svoje prijateljice
<3 svoju obitelj
<3 komp
<3 msn
<3 internet
<3 životinje
<3 televiziju

<3 glazbu
<3 plesat
<3 žvake
<3 sladoled
<3 spuzvu boba
<3 narukvice
<3 swoj mob
<3 swoje starke
<3 boje i sharenilo
<3 točkice i zwjezdice
<3 čitat OK i bravo
<3 pawati
<3 twix...njami


Image and video hosting by TinyPic

°°°FRENDOLOGIJA°°°

Naj Frendice
-Iwana(legendaaa,da samo widite sta prowaljuje)
-Jope(caricaaaa,ma genijalna)
-Magy(supach je,smijesna i zanimljiva)
-Lalchy(pa ok je ona al tvrdoglawa i woli lagat)


Naj Frendovi
-Niva(u jednom danu dobije 5 jedinica a napise bolje test od mene)
-Kora(pa nekad je smijesan a nekad naporan al je legenda)
-Mario(ma 100 % je neki svemirac jer covjek nemoze biti tako lud)
-Doca(luđđđđđak i po)
-Hrco(super igra nogomet ali je prawi gnjavez xD)

~THE END~

MOJA ABECEDA

A-Ana,moja sestrična
B-blog,obožavam ga
C-cipele,volim ih gledati
Č-čokolada,njama fino
Ć-??? Nemam pojma pjeva
D-Darko,zabavljač cijelog parka
DŽ-džepovi,u njima držim mob
E-ekran,sada gledam u njega
F-fotke,mob mi ih je pun
G-golubi,stalno mi seru na prozor
H-Hrvatska,moja zemlja hrvatska
I-igle,bojim ih se
J-Josipa,moja frendica
K-kreme,volim ih kupovat
L-Lara,moje ime
LJ-ljeto... smokin
M-MSN,stalno sam na njemu
N-naranča,ne volim ju
NJ-njuška mog psa
O-otok
P-pjesme,obožawam ih slušat
R-rak,u moru ih imam na stotine
S-sir,najbolji dio sendviča smijeh
T-Tea,moja frendica
U-uljez,stara serija
V-weselje,volim ga
Z-zlato,volim zlatne lančiće
Ž-žirafa,visoka životinja zubo





Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

ja sam nauchila radit neanimirane awatare jer su mi oni ljepsi.ewo wam nekoliko

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylist

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

°°wElCoMe To My LiTtLe kInDom°°

Image and video hosting by TinyPic stvoren 11.6 2008

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Rules:
-komentari vezani uz post
-bez lanaca (ne)srece
-u linkove ide onaj ko mi ostavi 15 kommicha
-nemoj srat po blogu
-ne odgovaram na tipove super blog,swrati..
-ak ti se blog ne svida gore u kutu imas x i goodbye

Image and video hosting by TinyPic



*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*K iss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss *
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Ki s s*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*... . ..*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.
.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Ki s s*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*... . ..*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

¤¤¤LiNkOwI¤¤¤

...Josipa...

...Andreych...

...Marina...

...Iwana...

...Dolores...

...Andrea...

...Loode Malle...

...dizzovi...

...Blog.hr...

...Stardoll...

...Playtoy...

...Youtube...

...Kllik...

nedjelja, 14.09.2008.

x.Everything i can't be is everything you should be, and that's why i need you here.x

ejjj mah opet imam dug naslow al nema weze. sad swi furaju takwe naslowe pa sam i ja pocela. smijeh owo che bit dug post...bar mislim xD imam wam tolko toga naprichat......jaooo.pa da wech jednom krenemo.u petak smo swi iz razreda isli u lunich osim nekih cura.one nikad ne idu s nama. eek kad smo stigli swi smo posjedali u neke wožnje i billo je ludooooo. smokin najprije smo isli na neke stolice.to wam mi tak zowemo jer neznamo prawo ime xD,a to wam je ono kad ide ide dim a wrtish se unazad swe brze i wishlje ma preluuudoo. dead onda smo isli na ringispil smijeh ma iz sprdnje.josipa i magy dobile besplatnu woznju hihi onda smo ishli mallo gledat sta ima na standowima i to je potrajalo,a owa budala iz naseg razreda ukrala sat,narukwicu..mi onak stali i gledamo jel s tobom swe u redu. kasnije smo saznali da se dosta njih nakralo.owoj jednoj mimi su ukrali plisanu igracku,bedzeve,bombone...ma swasta.a kad smo wech kod bedzeva ja si kupila jednog.bas je fora.pise meni wech poznat natpis al nema weze=Good girl go to heaven,bad girls go everywere.i laura si je kupila jedan bedz.na njemu pise=Good girls do bad things.i kupila sam si hrpu sharenih narukwica,preluuuude su.cak sam i nashla 2 kunice,hehe.al swe je upropastila kisha.kad smo ishli kuchi zapala nas kisha i swi smo se razbjezali...hehe.jucher sam bila kod laure i nesh smo se zezale i glumile slawne umjetnice.ja sam crtala diddla a laura modne kreacije.kak je to ispaloooo.bolje da ne znate xD.poslije toga dosla po nas iwana pa smo opet isle u lunich. fino pa ja se nisam zahwalila na kommsima? hwala wam puuuno.i porucujem luciji da brzo ozdrawi.i ja sam prehlađena,al sta chu? posto je danas ruzno wrijeme sumnjam da chu mochi wan pa chu chitat Najbolju Prijateljicu od R.L. Stinea.kupila sam si ju. cerek i nju i Varalicu.al Najbolja Prijateljica mi je puno bolja od Varalice.pocela sam gledat jednu seriju koja se zowe Doctor Who,i jako je zanimljiwa.kolko sam ja shwatila taj doctor i neka njegowa prijateljica rose imaju wremeplow i wrachaju se u proslost il idu u buducnost.nezznam al u prosloj epizodi bili su u Škotskoj i pomagali nekoj kraljici da ju vukodlak ne ugrize.strasno je.a taj cowjek prije neg je posto wukodlak da widite sam kak je izgledo.kakwe su mu bile oci,crne ko ugljen a prazne.imao je neku kapuljachu i prico je tihim i zenkastim glasom.al je bio jako strasan.preporucam wam da ga pocnete gledat.e jeste vidili na TV-u da che alicia keys doch u zagreb.ja nju wolim i htjela bih na njen koncert al ulaznice che sigurno bit rasprodane cry idem sada jawit za post,kommajte mi...poZzZzZzZ mah

Image and video hosting by TinyPic



| ♥KoMeNtAriShi♥ (105) | pRiNtAj | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.