TkO jE cUrA kOjA PiSe OvAj BloG???

Image and video hosting by TinyPicZove se Lara
Image and video hosting by TinyPicŽiwi u Vinkovcima=)
Image and video hosting by TinyPicIma 12 god,sesti razz xD

Doll Avatars


MSN:larchy-vk@windowslive.com Image and video hosting by TinyPic
e-mail:lara-vkci@net.hr

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicGleda: puna kuća,malcolm u sredini,reba,svi mrze chrisa,svi vole raymonda,CSI:New York,Kosti,spužvu boba,Doctor Who,Kucanice,horrore

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPicSluša: Ashlee Simpson,
Avril,Rihanna,
Basshunter,Duffy,
Miley Cyrus,Hilary Duff,
Nightwish,Britney,J
onas Brothers

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicVoli:
<3 svoje prijateljice
<3 svoju obitelj
<3 komp
<3 msn
<3 internet
<3 životinje
<3 televiziju

<3 glazbu
<3 plesat
<3 žvake
<3 sladoled
<3 spuzvu boba
<3 narukvice
<3 swoj mob
<3 swoje starke
<3 boje i sharenilo
<3 točkice i zwjezdice
<3 čitat OK i bravo
<3 pawati
<3 twix...njami


Image and video hosting by TinyPic

°°°FRENDOLOGIJA°°°

Naj Frendice
-Iwana(legendaaa,da samo widite sta prowaljuje)
-Jope(caricaaaa,ma genijalna)
-Magy(supach je,smijesna i zanimljiva)
-Lalchy(pa ok je ona al tvrdoglawa i woli lagat)


Naj Frendovi
-Niva(u jednom danu dobije 5 jedinica a napise bolje test od mene)
-Kora(pa nekad je smijesan a nekad naporan al je legenda)
-Mario(ma 100 % je neki svemirac jer covjek nemoze biti tako lud)
-Doca(luđđđđđak i po)
-Hrco(super igra nogomet ali je prawi gnjavez xD)

~THE END~

MOJA ABECEDA

A-Ana,moja sestrična
B-blog,obožavam ga
C-cipele,volim ih gledati
Č-čokolada,njama fino
Ć-??? Nemam pojma pjeva
D-Darko,zabavljač cijelog parka
DŽ-džepovi,u njima držim mob
E-ekran,sada gledam u njega
F-fotke,mob mi ih je pun
G-golubi,stalno mi seru na prozor
H-Hrvatska,moja zemlja hrvatska
I-igle,bojim ih se
J-Josipa,moja frendica
K-kreme,volim ih kupovat
L-Lara,moje ime
LJ-ljeto... smokin
M-MSN,stalno sam na njemu
N-naranča,ne volim ju
NJ-njuška mog psa
O-otok
P-pjesme,obožawam ih slušat
R-rak,u moru ih imam na stotine
S-sir,najbolji dio sendviča smijeh
T-Tea,moja frendica
U-uljez,stara serija
V-weselje,volim ga
Z-zlato,volim zlatne lančiće
Ž-žirafa,visoka životinja zubo





Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

ja sam nauchila radit neanimirane awatare jer su mi oni ljepsi.ewo wam nekoliko

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylist

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2009 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

°°wElCoMe To My LiTtLe kInDom°°

Image and video hosting by TinyPic stvoren 11.6 2008

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Rules:
-komentari vezani uz post
-bez lanaca (ne)srece
-u linkove ide onaj ko mi ostavi 15 kommicha
-nemoj srat po blogu
-ne odgovaram na tipove super blog,swrati..
-ak ti se blog ne svida gore u kutu imas x i goodbye

Image and video hosting by TinyPic



*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*K iss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss *
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Ki s s*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*... . ..*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.
.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Ki s s*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*... . ..*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

¤¤¤LiNkOwI¤¤¤

...Josipa...

...Andreych...

...Marina...

...Iwana...

...Dolores...

...Andrea...

...Loode Malle...

...dizzovi...

...Blog.hr...

...Stardoll...

...Playtoy...

...Youtube...

...Kllik...

nedjelja, 31.08.2008.

summer is ower!

hy piplsi! mah kao što naslov kaze,ljeto je gotovo.sutra pocinje škola cry morat cu ucit i vani cu biti jako malo i bit ce mi dosadno! mad tnx na kommichima.kao sto vidite promijenila sam dizz,ovaj mi se vise swiđa.kulast je.jucer sam bila vani s prijateljicama,i neki decki(idioti) yes cijelo wrijeme nas udaraju i di mi odemo tamo i oni.onak,mi njih znamo idu u našu školu ali prije se s nama nisu družili.jedan nas je branio a jedan cijelo vrijeme napado.nechu govorit ko su ti decki al kad mi frendice procitaju post,odma ce skuzit.

Image and video hosting by TinyPic

kad napishem post odmah idem van i bit cu tamo do kasno.a onda sutra u školu.nabawila sam si swe bilježnice,onak kulaste,s nekim šminkericama, zvjezdicama,cvjetichima...al nechu kupovat nowu torbu.kupit chu je tek sljedeche godine.u urban republic kupila sam si jednu majicu,onak fancy je...barem meni.ljeto mi bas i nije bilo super jer sam se dosta swadala,ogowarala i nes ljutilla.al sad je swe rijeseno. zubo jedino mi je bilo super na moru,tamo je uwijek zabavno.i tu je zabawno al tamo je zabavnije.idem sad rucati jer sam umirem od gladi.ja sam nnaprawila swoje a sad vi napravite swoje...komajte...book

Pozz:
-Ivanu
-Lauru
-Ivonu S
-Ivonu Š
-Josipu
-Magy
-Kaću



| ♥KoMeNtAriShi♥ (19) | pRiNtAj | =) |

srijeda, 20.08.2008.

opet sam tu....

cao swima mah opet pisem post! isla sam u knjiznicu s ivanom i knjiznica nije radila.poludila sam! onda smo isle malo to turbo limacha,DM-a i tak tih trgovina i onda smo otisle u knjiznicu koja je radilla. bila sam jucer na bazenu s ivanom & ivonom.bilo je supp...tamo sam bila cijelo popodne.dosla sam kuci i istusirala se i otisla wan.wani smo kartale,pricale,zezale se.onda je swaka otisla kuci i ja kad sam dosla gledala sam na youtube to grandmother house we go,od olsenica.i gledala sam neke gluposti na TV-u,ugl. kod kuce mi je uwijek dosadno.neznam sta da radim.skinula sam si neke nove pjesme na mob i sad ih sllusam po cijelle dane.mallo sam uredila blog i nadam se da vam se swiđa. zubo btw,tnx na kommichima.idem sada.big pozz swima

Image and video hosting by TinyPic



| ♥KoMeNtAriShi♥ (18) | pRiNtAj | =) |

petak, 15.08.2008.

×...nema naslova...×

yo,yo,yo!!!!!!!bas mi je super naslov jel tak? smijeh da baš!evo i mene i znam da me nije bilo jaaaako dugooo al sad sam se vratila.na moru mi je zakon kao i uvijek! naughty a za rođendan idem u italiju!!!!! u gardaland i u veronu! i can't wait!ovaj tjedan mi je prilično dosadno jer su sve moje prijateljice negdje otišle.lud ivona je na moru,laura u jankovcima,ivana u bosni...kod nas je bio koncert od lane i neka ženska me opekla cigarom.poludilla sam!!! headbang dobila sam odvratan plik na prstu,al prošo je! malo ću sredit blog jer mi se ne sviđa kak izgleda.ak se neko želi dopisivat prek MSN-a u boxu piše moj.cijelo vrijeme samo igram igrice na kompu i onda sam se sjetila da imam blog.dobila sam novi mobitel! pogodite koji! sony ericsson W580i,memorijska mu je 2 gb....yeeee.nemogu vjerovat da će počet škola! cry onak,poludit ću! testovi,zadaće,lektire...no more inspiration! big pozz swima do idućeg posta!
Image and video hosting by TinyPic



| ♥KoMeNtAriShi♥ (15) | pRiNtAj | =) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.