Slikice =)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
<

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

  lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

Život jedne lude =)



Free Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com



KOLIKO JE LJUDI BILO NA MOM BLOGU:

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Linkovi

RebeldeCroFan

mawa plawa

Pjesmice =)

Voli me-voljet ću te
Ljubi me-ljubit ću te
Varaj me-ubit ću te

*Bog je svim anđelima dao krila osim tebi,
jer nije želio da najljepši odleti!

Ako je ljubav droga onda sam ja najveci narkoman!!

Cokoladni bomboni?Ne!
Cvjetni med?Ne!
Sladoled o ljesnjaka?Ne!
Secer?Ne!
Nema sanse.
Jebi ga i dalje ne nalazim nista sto je
SLADE OD TEBE!!!

Tvoje usne slade
su od meda,
moje srce gori dok
te gleda,
tvoje oci ljepse
su od zvijezda...
TI SI ONO
STO MENI TREBA!!

Kada ti vidim u ocima sjaj,
kad se nasmijes oko sebe
osjetim raj,a kada ugledam lice kao
sto je tvoje,
shvatim da andeli ipak
postoje!!!

Ja volim tvoje smede oci
i njihov blistav sjaj!
Ja volim samo tebe
medeni moj,i nikog vise,
a to dobro znaj...!

Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!

Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki trenutak
ja te volim još više!

Ljubav je jaka,ali nije za đaka,
oprosti mi Bože bez nje se ne može!!!

Vrata škripnu,mama viknu
Marina vraže dečki te traže!!!

Vene,vene tulipan,
vene svako cvijeće ali naša
ljubav uvenut nikad neće!!!

Tisuću riječi mnogo je,
jedna riječ malo je,
ali dvije govore sve:
VOLIM TE!!!

I smrt će jednom doći
po svoje i Bog će biti
svjedok za nas dvoje,
a tada,kad se otvori
srce moje,u njemu će
pisati:ZA TEBE JE KUCALO,
MALENO MOJE!!!

Ovaj naš život ima lažan sjaj,
taman kad pomisliš da ljubav je prava,
kad ono kraj.
Zato ljubi i ne misli na krizu,
jer jedino život nema
REPRIZU!!!

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!


na engleskom


Whatever you say
Whatever you do
Nothing will stop me
from loving you

Don`t struggle so much, best things happen when not expected

There will always be people who`ll hurt you, so you need to continue trusting, just be carefull.



ABECEDA ONOGA ŠTO VOLIM

A-ja sam a razred a oni su najbolji ,avion (obožavam putovati u njemu)
B-Bicikl,moj brat
C-Cavtat,Cinestar...
Č-čokolada!!!
Ć (nemam pojma)
D-dinja (lubenica),Dubrovnik
-Džem (mermelada)
Đ-đeeees ba (tako se mi uvijek iz šale javljamo jedni drugima)
E-Ekskurzija,engleski...
F-fensi-šmensi (moja poštapalica),
G-grožđe (obožavam ga),gospodar prstenova
H-Hrvatska...moja zemlja..to je dovoljno
I-Ivan (divno ime),internet (što bih ja bez njega)
J-Jagode (obožavam ih,pogotovo sladoled od jagode)
K-Kupanje =))
L-lubenica
LJ-Ljubav,ljeto,Ljiljana (zakon frendica)
M-Marina i druga imena na Mar(moja omiljena),more...
N-Noć (obožavam nočo
NJ-njihaljka (ljuljačka,obožavam se ljujati,znam da je glupo ali mi ništa ne pada na pamet)
O-Ormar (pun odjeće)
P-Praznici =))
R-Rihanna,RHCP
S-Starke,moje sekice =)
Š-Škola (volim je jer sam tamo s prijateljima i zbog ničega više)
T-Tea (moje drugo omiljeno ime)
U-nemam pojma
V-vicevi (obožavam ih pričati i slušati)
Z-Zagreb (preljep grad bila sam puno puta),zima
Ž-Žvake (obožavam ih)





Školske

Živjela škola!Živio trud!NEKA UČI TKO JE LUD!!!!!

Škola je jedina ustanova gdje životinje muče ljude!

Rekli su nam da škola nije zatvor a mi ni krivi ni dužni dobili 8 godina,i baš kada pomislimo da smo slobodni dobijemo još 4 godine uvjetno!

Kome je škola dala kruha osim onome tko je našao marendu ispod klupe??

Srušit ćemo školu,taj luđački dom,učiteljsko vijeće žalit će za njom,štreberi će nositi cvijeće na grob a mi ćemo pjevati NISAM VIŠE ROB!!!!!!!!!!!!

I ta škola,oštar greben dođeš pošten,odeš j***n!

,,ĐAČKA MOLITVA,,

Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom,
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas i zaboravi jedinice naše,
Kako mi zaboravljamo,
Gradivo vaše,
I ne izvedi nas pred ploču
Nego ostavi nas na mjestu. Amen



ŠKOLSKA PJESMARICA


ISPRAVLJANJE JEDINICE: "Igra bez granica"
POKLONJENA DVOJKA: "Srce nije kamen"
ZAKLJUČENA PETICA: "Ti si najbolje"
DAN BEZ ŠKOLE: "Čarobno jutro"
LOV NA DVOJKU: "Ne odustajem"
ŠALABAHTER: "Blago onom tko te ima"
PREPISIVANJE ZADAĆE: "Iz dana u dan"
LJETNI PRAZNICI: "Nostalgija"
ODGOVARANJE PRED PLOČOM: "Samo šuti"
UČENJE ZA TEST: "1001 noć"
VELIKI ODMOR: "To je vrijedilo čekati"
ISPRIČNICA: "Imam sve, al tebe ne"
PROLAZAK NA POPRAVNOM: "Virujen u te"
KRAJ ŠKOLSKE GODINE: "Miljama daleko"

ŠKOLSKA VIDEOTEKA:


ŠKOLSKO DVORIŠTE: "Jurski park"
JEDINICA: "Put bez povratka"
DVOJKA: "Obračun s ocem"
TROJKA: "Imati i nemati"
ČETVORKA: "Istinite laži"
RAZREDNICA: "Kraljica prokletih"
PETICA: "San ljetne noći"
ISPIT: "Konačni obračun"
PISANJE TESTA: "Ne okreći se, sine"
PUT DO PLOČE: "Na vatrenoj liniji"
PROFESORI: "Gospodari pakla"
SJEDNICA: "Ali Baba i 40 razbojnika"
SAT RAZREDNE ZAJEDNICE: "Pobuna u kokošinjcu"
DEŽURNI: "Zvonar crkve Notre Dame"
MALI ODMOR: "Prohujalo s vihorom"
RODITELJSKI: "Bal vampira"
MIR U RAZREDU: "Kad jaganjci utihnu"
KEMIJA: "Peti element"
ZEMLJOPIS: "Put oko svijeta u 80 dana"
GLAZBENI: "Kad mrtvi zapjevaju"
ŠKOLA: "Kuća luđaka"
ŠTREBER DOBIO 1: "I bogati plaču!"


ocjene

jedinica :put bez povratka

dvica : obracun s ocem

trica : imati i nemati

cetvrtica : istinite lazi

petica : 20000 milja pod morem


nedjelja, 14.06.2009.

Rebelde//Twilight mania

U zadnje vrijeme sam potpuno opsjednuta sa dvije stvari.

Prva je Rebelde i bend RBD koji se nažalost raspao.Po cijele dane slušam njihove pjesme,obožavam ih =)).
Nisu se trebali raspasti crycry.
Za one koji ih također obožavaju preporučujem blog :
RebeldeCroFan

Druga je Twilight.Cijeli serijal.Sve četiri knjige su jednostavno presavršene.Nedavno je izašao film o prvoj knjizi Sumrak a snima se dugi.Nadam se da će uskoro biti gotov.Radnja općenito mi je izvrsna.Ima dječlić za svakoga.Za ona koji vole akciju,one koji vole romantiku.Za svakoga po nešto.

Još jedna stvar koju obožavam kod RBDa i Twilighta su muški glumci/pjevači.
Likovi su jednostavno preeeezgodni.

U RBDu su to:

Christopher Uckermann (DIegooo (= )

Alfonso Herrera Miguelll =)

Christian je isto sladak al je gey =(((((

U Twilightu:

Tylor Launter Jacobb =)

Kellan Lutz Emmet =)

Jackson Rathbone Japer =)

Robert Pattison Edward =)



| KiSs M3!! (6) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.