< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

swega ce tu biti











neno.. kako odlična slika... šta nie... aaaAaa neno je lud lik.. plawusha... hahahhahahhhahahah


JAAAaAa...


ja




hahaha... koa slika... tu leo puši srkiu... mslm... strašno........ khm.. ma neam više komentaraaaAaA







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

°°°°~NeKe FoTkee~°°°°

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

petak, 15.02.2008.

ey...

ljudi sretno valentinovoOoOoO!!! nadam se da ste svi dobili nesta jaaako ljepo i da ste bili sretni!! meni je bilo bas odlicno juce:D
....cerekcerekcerek...... ma sve super kod mene.. osim sto pada snjeg vani.. hahaha..
a ustvari to uopce nie lose.. ja bi da napada 5cm.. hahahazujo..
ja svaki put kad dodem pisat post neznam sta da pisem... aaaaaAaAaAAA...
i tak... a neznam sta da pisem..hhbang


za one koji su pitali imam msn!! svi koji hoce da ga dodam nek ostave adresu u komentarima..
moram nabavit neke slike dobre pa da ih objavim..i necu vise pisat gluposti.. komentirajte..
ocu 200 komentara..naughtynutsretan... pusa&pozzwave

|Komentiraj 165 | Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dizajn by: gadura dizajn Copyright © Gadura 2008