aBoUt Me!

zovem se:Tena
prezivam:hmmmm...zaboravila sam...
na ovay svyet sam doshla:13.04.1996.
zivim u:Umagu(the best)
slusham:strano(eng.,americko)
nayboye:crna,ljubicasta i roza

YA SAM:
cute
uviyek vesela
tvrdoglava
nespretna
grozna kad se nazivciram
looda
...

VOLJAM:
sebe
avril
plesati
pyevati
mjuzu
swoye sk8erice
emache(ali nisam emo)
slatkise
svoyu malu zecicu
svoye blogove
roditelje
mob
komp
net
TV
kolace
zmije
punk
bedževe
nakit
sminku
shopping
lakove za nokte(osobito crni)
frendice
frendove
svoye starkice
kosturiche
svog bracu
decke(ofkors)
mini liniyu
svoyu kosu
...

NE VOLJAM:
skolu
ucitelje
uciti
masline
laz
umisljene ljude
enu
bettu
...
owo sam wam yaaaaa...hehe...



to ye sve shto bi trebali znati o meni...


MOYA MALA YUBE:

sram yu bilo(lol)


izlezavanje


cistoca ye pola zdravlja...hehe



FRENDOWI I FRENDICE:

LUCE-
d best!,luda,otkachena,slusha hip-hop,
ima zeku koji se zove Zeko(ime ubiya-lol),
ima 12 god.,moya nay frendica,slobodna,
zgodna(hehe),
smotana,voli...hmmmm...
da mi ye znati koga...hahaha,pa C.Ronalda ofkors!
hahaha...woli ona i slatkishe,hambiche,pizzu,
colu,swog zeku...
ne woli nekog,povijest,shkolu,
uchitelje,uchit...
kljik za njen blog
ewo owo ye onaaaaaa!


p.s.tu ye malo chudno ispala.

KIKA-
super cura,moa susyeda,ide u 7. raz.,
100 % looodaaa¨!woli plesati(bash kao i ya),
slobodna,zgodna(hehe)...
nezz shta da yosh kazhem o njoy osim da ne podnosi C.Ronaldanonamcor
kljik za njen blog
ewo owo ye ona...



p.s.bit che njih yosh samo da nabawim shljikice.


PYESMICE I OSTALE GLJUPOSTI

i hate you
i love you
i can't live whitout you





i'm cute you are ugly.
have a nice day!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



  listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MaLLa / Schwabica

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

swe i swasta...
ugl...o mom ziwotu...
i tak...

koga widim da mi ye nesht kopirao s bloga priyavljuyem njegow/njezin blog!!!!!

tko mi osavi vishe od 10 kommova ide u moye linkiche!

nakon swakih 200 kommowa pishem post!
p.s.prawilo uwedeno 12.10.2008 godine.lol

koliko vas ye bilo na mom blogachu od 02.10.2008.

free hit counters
web hit counter


linkichiiiii

moy blogach
moy i luciyin blogach
mawalawica4ewer
...mony and pecka...
°.?.I Love you x so what.?.°
***totalno opičena***
=budalica=
Paula=)
Mateya&Beno










Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








nedjelja, 12.10.2008.

luciin rochkas

ola piplsi!kako ste mi?tnx na kommowima!ewo...poshto znam da wi to mozhete i bolje,odsad pishem post nakon swakih 200 kommowa.ya se isprichawam shto wan nisam wratila kommowe.wratit chu ih shto priye.
krenimo mi na prichu.

yucher ye bio luciin rochkas!bilo ye preeezakon!yedan od nay rođendana na koyima sam bila!niye nas bilo bash puno(9),ali smo se zato zabawljaliiiiii!!prwo smo luce i ya swe spremile yer sam ya doshla kod nje oko 11 sati a rođendan ye pocheo u 17.luce i ya smo se do 1 malo zaye*****e,pa ye doshla yedna Kreshtalica po imenu Sara.pa ye probudila luciinu mamu.pa ye luciina mama popidila yer ye morala na posao a bila ye umorna.pa se L. mama izderala na saru yer nema charape nego samo papuche na nogama i na krayu ye ishla zwat Sarinu mamu na posao da kazhe sari da ode kuchi obuchi charape.ugl do 1 ye bilo zakon!pochele mi spremati stwari za rochkas.grickalice,sokiche i te gluposti.kad smo to spremile pocheli su polako dolaziti.hehe...i swe nas ye bilo wishe...kad su swi dosli krenuli smo igrati bocu istine.kad ye doshao na red da Betta mene pita pitala me shta mislim o njoy.ya sam rekla da mi samo chesto ide na zhiwce.htyela sam ya rech i puuuno wishe toga ali nisam.pa sam ya pitala Karlu shta misli o Eni(naywechoy kozi).ona ye rekla neshto ali smo se zakunili da nechemo nikome rech pa nechu ni napisati.
ugl..nismo bash puno ni igrali bocu istine nego smo otishli u Luciinu sobu.tamo smo igrali istine(pitash neshto shto te zanima,on/a ti odgowori i on/a pita dalje...).pa smo pocheli goworiti istinu Betti.kako yu ena iskorishtawa,a betta to ne widi,manipulira njome,kako ye pre mrshawa,kako se pochela ponashati wrlo chudno odkad se druzhi s Enom,i na krayu kazhem ya"Betta,obechay da se nechesh ljutiti kad ti owo kazhem.owa kombinaciya ti uopche ne pashe."a pazi ono...obuche neku maycu ispod biyelo maycu s nechim,full kratke yeans hlachice,roze tayice(koye yoy izgledayu ko dico hlache koliko ye mrshawa) i zelene chizme.ok,to ye njen stil al izgleda ko da ye uzela prwo shto ye nashla u ormaru.ugl...otishli mi do parkicha,yer ye sk8 park bio pun a i tamo se drogirayu pa da se nebi netko naboo
na inekciyu,bilo bi swashta.i tako...doshla na red PIZZAAAA!!!!!!njam,mljac,mljac...bilo ye preukusno!lol...
Fixy ye prichao neku horror prichu(zaprawo ye preprichawao film).nakon toga otishli mi yosh u sobu,nesh prichali, pa ye na red doshla i TORTAAAA!bila ye cijelaaaaaaaa chokoladna!!!mljacccc...poyedemo mi i to...p0a smo yosh malo brbljali u sobi i tak...izashli wan...a Karla se niye mogla odwoyiti od luciinog zeke.hehehe...i tako...nakon shto su Lana i Karla otishle Luciin tata ye ishao woziti Bettu i Fixiya kuchi.Luce i ya smo ishli s njima ofkors.lol...
i tako...luce i ya bile budne do ponochi,trachale nekoga(niye bitno koga).i zaspale.ya se po nochi smrzla!bila sam pokriwena samo dekom,a prozor bio otworen.lol...
poshto ye danas Luciyin prawi rođendan ewo njoy yedan mali spotich(kad yoy ye to fora pyesma....)


i to bi bilo to!
nadam se da chete mi puno kommati!
cmoxach!
emo pic Pictures, Images and Photos



| Komentiraj (155) | Printaj | -*- |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.