petak, 22.04.2016.

:)

Napokon i ja opet ovdje
Bila sam zaboravila i korisničko ime i lozinku headbang

Tu sam,ako koga zanima : https://www.facebook.com/pages/Moj-mali-dio-svemira/242884885902586

Rekli su mi da imam kronični bronhitis.
Morala sam smanjiti cigare
Smanjila sam i kile
10 kila
Bravo ja party

Slušam Metallicu "Nothing else matters"

Jedan sat ujutro je,a ja ne spavam.
Kraljica mi nešto nije dobro
Teško diše i puno se znoji.
Ako sutra ne bude bolje,idemo kod pedijatrice
Ako bude radila,jer je skoro nikad nema

O da,nakon skoro godinu dana javio se i On
Bože,koliko mi je falio
Radi na moru
Ali,od pomirdbe ništa dok ne postane odgovoran.
Prema meni i prema njoj


00:56 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.