subota, 23.05.2015.

Opet ja..bez ideje za naslov..

Došla sam do toga gdje su mi svi nalazi uredni,i u jednom trenu nitko mi ne vjeruje da mi nije dobro,a u drugom vide da mi nije dobro,i zabrinuti su.
A meni to sve utječe na živce.Počela sam misliti da umišljam,da se borim bezvezei sama protiv svih.
Zadnji nalaz nije baš dobar,pokazuje neku upalu,veliku.
Ali ne mogu više,pustila sam sve neka bude kako mora biti
Doktorici ne idem.Ona je prva koja mi nije vjerovala
Da,znam - 'mijenjaj doktoricu'
Ali vjerujte mi,dosta mi je doktora


Fejs stranica : https://www.facebook.com/pages/Moj-mali-dio-svemira/242884885902586

Od sutra u 12h počinje MOJA borba s kilama.Na MOJ način.
Prošli put sam u godinu dana skinula 20 kila.
Sve je moguće.Krećem polako
Imam 95 kila.To je početna težina.
Cilj : 73kg

Kraljica mi je super,hvala Bogu :)

On?Ah..počnem zaboravljati i pomiriti se sa svim,onda se on počne sve češće javljati.
Tj. javljati - jer se prije toga ne javlja
Klasika
Neki dan me zvao u 2 ujutro
ZAŠTO??!!
Poslala sam mu poruku.Nije odgovorio na to



EDIT : Obilazeći blogove,da pročitam koji vaš post,odgovorim na komentare i tako,sjetim se da sam htjela još nešto napisati.
Jel tko gledao The Voice?
Davno sam rekla da neću,ali neću nikad više gledati emisije te vrste.I onda sam slučajno,kad je mama prebacivala dok su reklame prekinule X Mena - Prvu generaciju (inače nisam baš ljubitelj takvih filmova,ali ovaj je prilično dobar),čula njega.
DINU PETRIĆA
I šta reć'?Predobar glas (a i stas)
Šta se dogodi?
Kao i uvijek u takvim emisijama.
Cijelo vrijeme ga publika bira i sad odjednom izaberu Ninu.
Mo'š mislit'
Mene našli farbat'
Da se razumijemo - nemam ništa protiv cure,dobro pjeva,ali....nema mi ono nešto,nema onaj X factor
Kad smo kod X factora,bacim tu i tamo pogled
Inače,nisam namjeravala gledati,dok mi kolega s posla nije oduševljeno pričao o bosancu koji ima prejeben glas.E a kad mi je rekao da je to Amel...
Amela volim još od OBN-a,kad su bili on Enver i Jelena.(Tad je bio ljepši :D) (Kod nas je pobijedio Rafo)
A svidjeli su mi se Nikola Marjanović i normalno Adnan i Tarik
Kad su bile one audicije,znam da je bila jedna cura,mislim da je iz Splita,rokerica,imala crvenkastu kosu,šteta što nije prošla


23:22 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.