subota, 07.03.2015.

Jer ti si ono što boli

Znam,dugo me nije bilo.
Ali kod mene je kaos.
Oko mene i u glavi

Moja kraljica je napunila godinu dana.
Krenula je i u jaslice.
Ja sam se vratila na posao.
Šefu sam očito jako falila i zaboravio je da imam malo dijete pa svako malo moram raditi prekovremeno.A ako kažem da ne mogu,onda se naljuti.Kao,nema tko radit' umjesto mene,da što mu ranije ne kažem.
Pa.....ne poznajem dobro zakon,ali mislim da majke ne bi smjele raditi prekovremeno do djetetove 3. godine života (samohrane majke do djetetove 6. godine života,a ja se vodim kao samohrana majka,bez obzira na situaciju)

On?Po običaju,ne znam ništa.Trenutno radi na moru.
Ali ljuta sam na njega.Vratio se s mora na njen rodjendan,na putu su se napili,tako da nije došao k nama.
Toga se ja bojim,ako on tako nastavi.Kako ću ja njoj za nekih 5 godina objasniti da tate nema jer tko zna gdje je,da se vjerovatno napio?
Znam da nas voli,i nju i mene,ali neodgovoran je i neozbiljan

Na fejsu sam i dalje,ali ne više tako često : https://www.facebook.com/pages/Moj-mali-dio-svemira/242884885902586

4 kile manje imam,otkad sam počela raditi,zbog toga,a i zbog stresa zbog svega što se dogadjalo

Odoh..došla sam samo napisati post,a na vaše blogove vam se javim poslije :)


04:52 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.