utorak, 15.07.2014.

Nemam inspiraciju za naslov..

Moja mala huliganka ima 5 mjeseci :)
Nisam znala do sad da je moguće nekoga voljeti svaki dan sve više

On?
Ja ne znam zašto ja izgubim i ovo malo pameti kraj njega.
Tako i sad..
I poslije mi dodje do glave da nismo pazili..
Po računici,ako se zalomilo,dobit' će poklon za rodjendan
Heh..
Ali ipak se nadam da neće.
Prerano je,ona je još mala..
Da,znam,trebala sam razmišljati
No,to je kraj njega nemoguće rofl

M. i ja više na razgovaramo.
Pala je pod utjecaj drugih.
Žao mi je zbog toga,ali nemam ni volje ni vremena razmišljati ni o tome ni o njoj

Oni iz Crvenog križa..dabogda ne imali kruha na Božić!
Gamad lopovska.
Sve su pokrali,i onda se čude zašto se čovjek zapalio??!
Zašto?
Pa po drugi put je sve izgubio.
I sad su ga zaje.... "naši"

Joj,sad mi je u glavi samo da je prerano..za malog Frajera :)
Bar da Huliganka napuni 2 godine.
To bi onda bilo idealno

I da,više sam na fejsu nego tu..
Pa ako netko ima fejs : https://www.facebook.com/pages/Moj-mali-dio-svemira/242884885902586?ref=ts&fref=ts
Odoh sad.
Žedna sam


00:09 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.