nedjelja, 15.09.2013.

Bože,meni tako malo treba.....

Saznala sam tko ono priča.
Hahahahaha.
Narkoman,diler,budala,manijak,psihopat.
I zvat' ću ga Psihopat :D
Priča svašta,izmedju ostalog da sam ja uništila vezu izmedju njega i Zlatokose zato što sam se zaljubila u njega.
Hahahahaha.
1.Vezu?
2.Zlatokosa je njega otplila jer je skužila kakav je i nije htjela biti s njim
3.Lik je opsjednut s njom.Doslovno.Sad ju je kao pustio na miru jer su mu neki naši zaprijetili.Ali visio joj je pred zgradom,prijetio,itd.
4.Ja zaljubljena u njega?Hahahahaha

Ja se ne javljam Zbunjenoj,ali se ona javlja meni :D
Onda mi je bila napisala kako ju otkantavam,pa sam joj na to odgovorila da ja nju nikad nisam odje.... zbog nekog dečka ili nečeg takvog nego zato jer sam umorna i ne da mi se nikuda

A tekma?
Bolje mi je da ništa ne pišem.
Mater nekulturnu.Dabogda im tako fućkali na sprovodu.

Bila na pregledu.
Sve je okej.
Ali,vidio je da sam pod stresom.
Ne bih se čudila da mi prepiše Normabele.....

Pašteta <3
Inače je ne volim :D
ali sad mi je zamirisala :D

E,da.
Nove informacije o Njemu koje me zbunjuju.
Navodno ide negdje raditi van Hrvatske.
Da će raditi od 0-24 (ne doslovno),ali da će njegovo dijete imati sve.
I da navodno moja mama ima veze s cijelom našom situacijom.
Budalo jedna glupa,rekla sam ti kakva je moja mama.
Pusti nju i njene priče/prijetnje.

Javi se.Smiri me.....


18:57 | Komentari (5) | Print | ^ |

petak, 06.09.2013.

Pričaju o meni,ne znaju pa lažu...

Prekjučer opet...
Idem doma,netko malo dalje od mene,na mostu
Dva ujutro.Nigdje žive duše.
Popnem se gore,na most,pogledam malo bolje,kad ono On,na mostu.
Ovo je već sumnjivo.
A uopće se nisam nadala da ću ga vidjeti.
Čak sam htjela ići kroz grad.
Ne znam zašto nisam.
Kad eto...

O meni su počele kružiti razne priče koje nemaju veze sa mozgom.Napisala mi je Borna.A i ona nema veze s mozgom.I naravno,nastala je sumnja.Što ako su te priče,ako ih uopće tko priča,jer njoj nije baš za vjerovat',došle do njega,a on budala povjerovao?

O ovom u Vukovaru bolje da ne pišem.
JEBEM JA NJIMA SVIMA MAJKU SA ĆIRILICOM
Di su bili '91?
Govna šugava
...i reći ću vam samo još jednu stvar : ZAPAMTITE VUKOVAR

Danas mi Manda na poslu solila pamet.Zašto ljudi osudjuju i daju komentare ako ne znaju što se krije iza svega?
Napala me zbog tableta...
I,kao da sam ja kriva što su neki bili bezobrazni.Da sam ja odmah trebala reći da sam trudna,pa bi se promijenili prema meni i pomogli mi.
Halo,to je moja stvar.I moja stvar je kome ću ja reći i kada.Rekla sam samo šefu tako da on zna,jer neke poslove više ne mogu,a ni ne smijem raditi.
Šta bi ja to njima trebali govoriti?A to što su oni donijeli svoje zaključke,nije moj problem.Bolje bi im bilo da gledaju svoja posla

Sa Zbunjenom više ne komuniciram.
Otkantala me par puta.
Zadnji put zbog nekog dečka.
Dečka kojeg ne zna sigurno ni mjesec dana.
Ha-ha-ha
Neka joj bude

Opet mi se jede krumpir salata...

Danas tekma...
Ajmo ih još jednom pobijediti...


15:18 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.