utorak, 23.07.2013.

Uvijek sam znala da će me sjećanje na suze jednog dana nasmijati. Ali nikada nisam pomislila da bi me sjećanje na osmijeh moglo rasplakati.

Pjesma.
Glupa pjesma.
Ali stvarno glupa pjesma.
I sad opet ne mogu zaustaviti suze.
Pokušavam se smiriti,jer znam da dijete sve osjeti,ali jednostavno ne mogu.
Oprosti mi....

Ne osuđujem te....ne ispitujem te....Ali što si mi nadu dao....?
Koliko puta sam ja otišla od njega....Koliko puta je On otišao....i uvijek se vratio....
Svaki put kad je bio pijan,mene je zvao....
Bio pomalo ljubomoran....
Kad sam bila na koncertu od B.,znao je da 'slinim' za njim.
Govorio mi je da bolje pjeva od njega.
Jednom me zvao,polupijan i pjevao mi.
Znao je da mi je B. dao broj,i svaki put kad bih uzela mobitel,on bi na to : Jel ti to B. poslao poruku?
A sad te priče....
Da mu se gadim....
....Na vješala mi dušu stavio....A nisi je ni pogledao....
I zna što je bilo.
I zna da nosim Njegovo dijete.
Zna kad je odmah htio da se dogovorimo oko imena
I ne javlja se.
Bar da pita kako je beba,ako ga već nije briga za mene...
....Da me slomi iznutra, izvana....
Znam da ljudi lažu.
Znam da ljudi glume.
Ali On je očito stvarno jako glumac.
Jer sumnjam da baš tako netko može dugo lagati..nisu u pitanju dani,ni tjedni....
Već skoro 3 godine
Ali i drugi....ili su mu pomagali da me laže ili je i njih prevario.
Jer Kum mi je rekao,inače Njegov najbolji prijatelj s kojim je odrastao,ovako nekako (budem napisala točno kako kad nadjem,znam da sam to poslala Zvjezdici) : On tebe voli,samo je Njemu to teško pokazati.
....U meni jaka žena stanuje,preispituje se stalno....Ako smo različiti svjetovi,jel nam ovo onda trebalo stvarno?....
Nitko ne može reći da nisam probala.
Da se nisam maknula od Njega.
I da,znam,možda sam mu jednom trebala reći : 'Ne',
ali kako to napraviti kad voliš nekoga?
Kad si sretniji s njim,nego bez njega?
Ali,stvar je u tome što On sad priča,i to Njegovo ignoriranje,nejavljanje....nakon svega
Jedna priča mu ne štima....ova ili ona prije?
Ne znam.


17:26 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.