Matujci na bloge...

nedjelja, 20.08.2006.

Nedjelja 20.8.2006

E pipl... evo mene upravo izvana pa mi došao gušt da napišem post... yea
Ko i obično najprije nešto o bendu:
- Prošla proba je završila katastrofično .. . to je još blago rečeno... imali smo na "audiciji" klavijaturistu, pa je došao i neki gitarista ali to nije nikako išlo... dogovorili smo se 2 pjesme... ali oni to nisu naučili.. jednostavno nije išlo... pa odustali i na kraju ja i Dario malo sami svirali... tek toliko da uživamo jer s ovima je to bilo kidanje živaca... al opet možda klavijaturist nije loš samo mu treba netko pokazat kako to funkcionira u bendu jer koliko sam vidio... nije baš nešto.. kad sviramo svi skupa...
- Novost: evo odlučili smo napravit drugčiju postavu benda... imat ćemo dva gitarista (Dario i Oliver) s tim da ce Dario i pjevat... ja cu Bass gitaru svirat i još jedan dečko ... (vjerojatno Fila) svirat ce klavijature-... i to ce bit do jaja.... mora bit! evo baš u utorak imamo probu pa cemo vidjet kako ce to ici... al ovaj put ce bit Maurich uz nas... pa ce to ic bolje... vjerojatno....
A dosta je o bendu!!!!!!

IZLASCI!!!
Baš sam malo razmišljao... tu kod nas se preko ljeta nema di izać osim u Opatiju u Hem... a tamo mi se baš i ne ide one umišljene curice gledat... i one "frajere".... da preko ljeta nema okolo tih lokalnih fešta ja neznam di bi raja izlazila... u grad mi nije gušt izać,... ne volim previše šminkerska mjesta a tamo ima samo to.... ma ok je koji put ic... al ne sad stalno .. dopizdi mi!!!! Baš sam danas bio u jednom bircu... al stvarno to je najjači birc tu kod nas... za izlazak... zove se TIN ... do jaja je... al sad preko ljeta naravno to nije to.. al čim završi sezona tamo počinju partiji (hostese hihi), bendovi, DJ-i... i slično ... i tamo se stvarno osjećam kao kod kuće, svi mladi ljudi su, skoro svi se međusobno poznamo i tako... ma do jaja... jedva čekam.. .da poče bit špica tamo!!!!!
S druge strane kad pogledam... svaki naš izlazak se svodi na cugu i alkohol... pa to je žalosno... nemožemo izać van bez da popijemo nešto... to mi full smeta... ja možda i ne bi bio.. al naravno ako si u ekipi koja ce popit.. onda ces reda radi i ti iako ja nikad ne kažem da je društvo krivo za to što netko popije i slično. al opet ekipa je ekipa... još ako su u ekipi oni pravi frendovi.. onda je to to... fora mi bude kad popijemo onda se izjadamo jedan drugom i slično, nasmijemo se uživamo malo.. naplešemo se... i slično al opet ... svaki put je alkohol uz nas. ne kužim što je to prokletu u alkoholu da se bez njega ekipa nemože zabavit, ja koliko puta odlučim da necu pit al opet se popije barem nešto... prije dosta vremena sam razmišljao baš o tome i shvatio da nije bit izlaska da se napiješ nego da uživaš sa prijateljima, ekipom , zabavljaš se i slično... meni osobno je zabavnije izac van, pit sok plesat i slično... al ekipa je kakva je i jednostavno opet kreneš na taj faking alkohol.. ma jebeš to...
ja volim kad idemo van pa pijanstvo dođe spontano... ono ako ti se pije, atmosfera je takva, nasrat ces se... a ne da se planira 3 dana unapred kako cemo se napit, to jednostavno nije to... ko kroner neki se osjećam, čak mi i best frendica počela govorit da sam kroner hahahhaha !!!! ah vale vale....ma jebeš ti sve to... ove dane sa vale se prijavljujem na tečaj plesa... kasnije malo u teretanu i odsad samo sport i zdrav život.... !!!! yea to je to!!!!!!

Meni je do jaja... kad sa frendom idem na pecanje... uzmemo 2-3 pive sa sobom... uživamo, napričamo se.... nasmijemo i sve to... a onaj ko ne kuži kakav je gušt tako negdje ic... uživat... i to.. taj je lud... vjerujte nema boljeg od toga kad ideš s frendovima na pecanje... !!!! probajte... i vi-.. pa javite... kako je bilo!!!!! uglavnom ja bi sve dao za to... sve izlaske za jednu večer pecanja sa pravim frendovima....


p.s. ljudi nemojte pomislit da sam alkoholičar... pričao sam samo o tome na što se općenito svode izlasci pa sam svoje izlaske i to ubacio u priču da lakše objasnim i kažem što sam htjeo reć..!!!!... daleko od toga, ja sam karakter... ako kažem da necu onda necu!!!!!!....


yea... eto toliko od mene... za sad...


Mauro....

20.08.2006. u 03:30 • 8 Sprdi komentarHiti na kartu ćoooo monaaa...#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ako vas zanima ki smo pročitajte sljedeće...



UVOD U ZANIMLJIVI SVIJET MATULJACAroflrofl


Dragi judi...Prišli ste na matujski blog kega pišu dva munjena Matujca Mauro i Dario...roflPrišli smo na ideju da otrpremo zajednički blog, aš smo tzv BF-i(best friendi)Za oneh ken je engleski slabeja strana to znači najboji prijatelji....No, mislin da takoveh ni...Ali nikad se ne zna...thumbupNa oven bloge sačega ćete nać...Od naših avanturica po Matuljima i slikanja Matuljskih idola...Sada ćemo van napisat neš od nas, da na s boje upoznate....njaminjaminjaminjami


DARIICH

Pa da se predstavin...Moja malenkost, kao što se zna, dolazi iz predivnog kraja koji se nalazi iza sedam brda, planina, mora, šuma, zvanog Matulji...smijehNo bil bi red da to već znate...Moje ima je Dario...Jako volin sljedeće stvari-svoju gitaru, svoji bubnji, mamu , tatu, nonu, brata, seku (nje niman,ali kako to već biva, moral san navestnut), svoj razred 1.a, moji mobiteli keh bin najraje kroz zaprtu poneštru hitil kada počnu zvonit(naročito nokiu i njezin alarm jutrobangburninmadheadbangmadpuknucublabla)...
Ne volin jako bezobrazluk, bahatluk, neiksrenost, kada mi pukne žica na gitare, šoleta ki se je zderal na me( od njega morete čitat na mojen bloge ki van je naveden va linkeh)
Još je puno tega ča volin i ne volin, ma moran malo mesta pustit i Maurotu..Da mi se ne razjadi...Slijedi biografija našeg bassista Maura....thumbupthumbupthumbup