studeni, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2010 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Radi se o Metal grupi...Bullet For My Valentine...
Matt Tuck najljepsi i najzgodniji covijek na svijetu...tj..gLavni pjevac u grupi BuLLet for my VaLentine.. <3



OD BRIJE SLUŠAM:
- <3 Bullet for my Valentine <3
-Slipknot
-Nirvana
-Marilyn Manson
-Iron Maiden
-Lacuna Coil
-Evanescence
-Metallica
-System of a down
-AC/DC
-HIM (malo)
-The Rasmus (malo)
-Bloodlet (malo)
-Pearl Jam (malo)
-Black Sabbath (malo)
-Voodoo Cult (malo)
-Machine Head (malo)
-Sepultura (malo

...Prejebena pjesma...moja najdraza.. <3
Bullet For My Valentine
Hand Of Blood

There goes my valentine again
Soaked in red for what she said
And now shes gone

Oh my god have i done it again
theres a pulse and its deafening.
I can't help what i hear in my head
it's the switch that i flick (when she says)

Hand of blood, i don't wanna feel, my heart is breaking
Hand of blood, i don't wanna see, my life is burning

I saw you look away
Is what you've seen too much to take
Or are you blind and seeing nothing , I saw you run
I saw you run away
is what i've done too much to take or are you scared of being nothing

There's a stain on my hand and it's red
oh my god am i losing it
I can't help what i've done or i said
It's the buttons i push (when she says)

Hand of blood, i don't wanna feel, my heart is breaking
Hand of blood, i don't wanna see, my life is burning

I saw you look away
Is what you've seen too much to take,
Or are you blind and seeing nothing, I saw you run
I saw you run away,
Is what i've done too much to take or are you scared of being nothing

I saw you look away
Is what you've seen too much to take, or are you blind and seeing nothing?
I saw you run
I saw you run away,
Is what i've done too much to take or are you scared of being nothing

VOLIM:


-Matta Tucka NAJVIŠE.. <3 (BFMV)
-Rock i METAL! <3
-zgodne rockere i metalce
-roditelje..koji mi idu nakurac..
-svog decka (F) Pus@@@@@

NE VOLIM:
-umišljene kučkice koje iza leđa melju o meni i mojim frendicama
i koje 360° okreću svoje guzičetine pred frajerima
-curke koje se POKUŠAVAJU oblačiti lijepo, a o tom nemaju
pojma (pa ako već ne znaš iskombinirati odjeću, radije ne izlazi
iz kuće ili hodaj gola, a ne kao spadalo ili klaun…)
-tmurno vrijeme (ne osjećam se dobro, nisam raspoložena)
-ljude koji me doslovno KOPIRAJU ko skener il tak nešt
(vjerujte mi, ima jedna kopirka koja radi već 15 godina)
-ljude koji se fakat, al fakat ulizuju nekome (samo što ne
isplaze jezičinu)
-smrt i umiranje te slične pojmove
-Tokio Hotel i ostale tobožnje rockere
-Cristiana Ronalda (tipac me IRITIRA; al ko voli, nek izvoli)
-cure koje me živciraju 300 na sat (ovo je druga vreća cura)

Ovo su stihovi od pjesme THE END (BFMV)

˝Your hair reminds me of a time when were we once were
Your fingernails that marked my back now rot in earth
The sheets we slept in blew away, and now the storm is over
The taste of you inside my mouth remains, but still I'm hearing

There's no love, everybody's crying
There's no truth, everyone's misguided

And now the end is here!
There's no more pills to swallow
The bitter taste I feel, won't lead me to tomorrow

Your scent reminds me of a place we used to go
The kisses placed upon my neck show signs of, no return!
The bed we f***ed in, smells the same, and now the the stench is fading
The taste of you inside my mouth remains but still I'm hearing

There's no love, everybody's crying
There's no truth, everyone's misguided

And now the end is here!
There's no more pills, to swallow!
The bitter taste I feel, won't lead me to, tomorrow!

Cries for anger,
Lies for power
Fighting for nothing, is what you were born for
Cries for anger,
Lies for power
Fighting for nothing, is what you were born for

AHH!

YAAH!

Cries for anger,
Lies for power
Fighting for nothing, is what you were born for
Cries for anger,
Lies for power
Fighting for nothing, is what you were born, for


…………..Stihovi BFMV (Tears don't fall)………fakat je zakon pjesma……….

Tears Don't Fall
Let's go!

With blood shot eyes, I watch you sleeping
The warmth I feel beside me is slowly fading
Would she hear me, if I called her name?
Would she hold me, if she knew my shame?

There's always something different going wrong
The path I walk is in the wrong direction
There's always someone f***ing hanging on
Can anybody help me makes things better?

Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home
Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home

The moments died, I hear no screaming
The visions left inside me are slowly fading
Would she hear me, if I called her name?
Would she hold me, if she knew my shame?

There's always something different going wrong
The path I walk is in the wrong direction
There's always someone f***ing hanging on
Can anybody help me makes things better?

Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home
Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home

This battered room I've seen before
The broken bones they heal no more, no more
With my last breath I'm choking
Will this ever end I'm hoping
My world is over one more time

Let's go!

Would she hear me, if I called her name?
Would she hold me, if she knew my shame?

There's always something different going wrong
The path I walk is in the wrong direction
There's always someone f***ing hanging on
Can anybody help me makes things better?

Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home
Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home

Better!

Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home

....Preejebenaaa...stvarr..!!!
7 Days...
(BFMV)

here it comes again!!!!
yeah!!!!

what if
you always wait 'til you crave it
seven days 'til it comes to get you
nothing better
you can't say no to this one thing

you've had it all given to you
fuck it!!!!
just why don't you get it
better days to hold onto nothin'
why is it
you can't say no to this one thing

you've had it all given to you
you never had to work at all before

I never meant it
I never felt it
I'm never takin' back a single word i said
I'll never take it back now!!!!!
I never meant it
I'm never takin' back a single word i said

what if
you always wait 'til you crave it
seven days 'til it comes to get you
Nothing better
you can't say no to this one thing

you've had it all given to....
you!!!!
fuck it!!!!
nothing, why dont you get it
better days without you and nothing
why is it
you..just..cant..say..no!!!!

you've had it all given to you
you never had to work at all before
I never meant it
I never felt it
I'm never takin' back a single word i said
I'll never take it back now!!!!
I never meant it
I'm never takin' back a single word i said

(guitar solo)

I never meant it
I never felt it
I'm never takin' back a single word i said
I'll never take it back now!!!!
I never meant it
I'm never takin' back a single word i said

Moja mala abeceda

A – Avolim svasta radit..xDD
B - Bullet For My Valentine -NAJBOLJI BEND IKADD..OBOZAVAMM!! THE BEST 4EVERR <3 <3 <3 <3 <3 <3
C – cajke – ne mogu ih podniijeti! Ljudi, umrite prirodnom smrću!
D – društvo – imam puno frendova i super mi je.. ^^
E – Evanescence – jedna od grupa koju slušam (imaju super pjesme)
F – Filip – dobar frend..
G – Grozno se osjecam kad me u skoli profesori ispituju usmeno...
H – hoću – riječ kojom postižeš mnogo više
I – Iko-frend iz razreda..malo spaljen al okee..-.-'
J – jorgovan – lijepo cvijeće, super miriši…mmm…
K – kupanjeee.. :DD
L – Ljetoo.. *____*
M –Matt Tuck!! pjevaČ iz BFMV!! VOLIM GA NAJVIŠE NA SVIJETU.. <3 <3 <3
N – noktiČi..
O – očale – naravno, sunčane…obožavam ih nositi (super mi stoje)
P – prijateljstvo – važna stvar u životu (pusa mojim naj frendicama I & I)
R – ronjenje – to obožavam…
S – …Sebastian.. volim gaaa... <3
T – Tračanje...mrzim to...-.-'
U – učenje…(uf…) -treba li objašnjavati?!…
V – Volim te..divna rijeČ.. <3
Z – zakooon… - česta riječ u mome rječniku…hh..

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Linkovi

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

petak, 05.11.2010.

Aforizmi

Evo nekih aforizama koji baš i ne djeluju kao mudre misli, ali eto, nek' se nađe.

Adame, neka ** OVO ** ostane zauvijek između nas. EVA
Ah, kad te nema u blizini nisu mi sve ovce na broju.
Ako je ljubav vino, sipajte mi još.
Da na ovom svijetu nema žena muškarci bi našli drugu životinju.
Danas je teško sačuvati obraz. Žileti su sve oštriji.
Jede se da bi se živjelo a ne živi se da bi se jelo.
Kad javna kuća časti, gosti NAJEBU !
Kroz moj život prolaze mnoge budale. Samo ja ostajem.
Lijeva noga reče desnoj: Među nama je svršeno !
More je sigurno napravila neka žena. Preslano je !
Možemo li prijeći sa Vi na tebe ?
Ne okreći se sine, tata je na mamici.
Obećala mi je da ćemo živjeti kao golubovi i stalno leprša po susjedstvu.
Ona je kao most: ne zna se tko je sve prešao preko nje.
Prodavačica je bila toliko lijepa da je bilo smiješno njeno pitanje: Što želite ?
Rad je stvorio čovjeka, a nerad mu omogućio da živi bolje.
U laži su kratke noge, ali je zato jezik dugačak.
Vodimo ljubav, a ne pse !
Žene nose visoke štikle da im se jezik ne bi vukao po zemlji.
Žene se plaše miševa zato sto se oni sakrivaju po rupama.
Životna želja svakog muškarca je da nađe ženu koja će povjerovati da on svakog vikenda
mora ići na službeni put.
Naši susjedi žive na granici ludila.
Čitajući nadgrobne spomenike, shvaćamo da treba umrijeti ako želimo da se o nama dobro govori.
Ako se bojiš usamljenosti, ne ženi se.
Budalu ne treba tražiti, sama se javi.
Koja je istina u stvari bolja - cijela ili gola?
Ljudi se dijele na tri grupe: tipovi, ličnosti i ostali.
Najgenijalniji je pronalazač WC-školjke: nikome nije uzimao mjeru, a veličina svima odgovara.
Omiljeni ženski epski stih: Mili bože uda velikoga!
Neke djevojke saznaju da imaju tanke noge tek poslije depilacije.
Upoznaj SA MOGA SEBE!
Gazite mrave! I oni bi gazili vas kada bi mogli!
Nekada se oblačila na kredit, a sada se svlači za gotovinu!
Griješiti je ljudski, složiše se životinje.
Opustite se. Ne prijeti nam nikakva budućnost!
Našli smo sebe! Tu smo gdje smo i bili.
Mislim ja na budućnost. Ništa drugo i ne radim.
Istina je samo jedna! Ono što ja kažem.
Pametniji su ugroženi. Uvijek prvi popuštaju

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.