prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Nesta o meni:

IME: Matteo
PREZIME: Surbek
PREPOZNATLJIVOST: kosa
GOD:15
MSN: matteo.surbek@hotmail.com
GRAD: Kutina
NAJ PJESMA: The Fray - How to Save a Life
NAJ FRENDICA: Ivana Lupoglavac (plavusa)
NAJ BOJA: Crvena
SKOLA: Tehnicka (Kutina)
RAZ: 2.b


ako zelite saznati vise........
javite mi se na msn......
ili ostavite komentar.....

Linkovi

NiNa (GaDuRa)
Bernardili :)
...TaCa...:)
Barbara:)
NiNa (Libica) :)
MaRiJaNa :)
F i F i :)
BaTrLa :)
fegy..:)
Tea...:)
valerija..koja je zrtvovala svoj zivot da bude u linkicima... :)
....Soldica :)


adopt your own virtual pet!

subota, 29.12.2007.

ok....evo mene opet.....mislim pisem post......
a kad nemam sta drugo radit doma.....
i nadam se da nemas praksu MARIJANA........
tko je vidio pod praznicima i na praksu......
moras ic pit sa nama......
a TI INES zelim da mi ostavis nekih 10-20 komentara......
a ne dodes napises ''ej evo mene sad napisi novi post''
i bila si jucer bez kape jeeej.....
ok...idemo dalje....ovi praznici su mi bas dobro dosli....svaki dan sam vani....cak sam bio i na Bozic....a za curu...ajde sta mislite....ma daj pa tko bi uopce htio bit samnom........i dosta je vise bilo....vise se uopce ne zelim pravit pred prijateljima da sam sretan itd........TOGA VISE NEMA.....
ajde ljudi idem ja neznam sta da vise napisem...
pa idem nadam se da ce te mi ostavit puno komentara.....

bok..ljudi..........



Please, help me... (35) | Print | x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.