prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Nesta o meni:

IME: Matteo
PREZIME: Surbek
PREPOZNATLJIVOST: kosa
GOD:15
MSN: matteo.surbek@hotmail.com
GRAD: Kutina
NAJ PJESMA: The Fray - How to Save a Life
NAJ FRENDICA: Ivana Lupoglavac (plavusa)
NAJ BOJA: Crvena
SKOLA: Tehnicka (Kutina)
RAZ: 2.b


ako zelite saznati vise........
javite mi se na msn......
ili ostavite komentar.....

Linkovi

NiNa (GaDuRa)
Bernardili :)
...TaCa...:)
Barbara:)
NiNa (Libica) :)
MaRiJaNa :)
F i F i :)
BaTrLa :)
fegy..:)
Tea...:)
valerija..koja je zrtvovala svoj zivot da bude u linkicima... :)
....Soldica :)


adopt your own virtual pet!

nedjelja, 23.12.2007.

novi dizajn.....

evo piplsi stavio sam novi dizajn......nadam se da vam se svidja......
evo meni je jako dosadno u mom jadnom zivotu ...lljubav kao i obicno nista.....
e vise ne zelim upoznavat nove frendice...i opet sam u depresiji....i nitko mi vise nemoze pomoc.... i vise neznam sta da napisem.... e da zadnji sat sam ispravljo jedan predmet i profa mi je dala jedan a znao sam vise od drugih....tak da imam jedan zakljuceno....tak da da mi je zivot sjeban da boli glava.....i jedino sta mi je ostalo su fredovi....i ninine hrenovke...heh.......
ajde ljudi pozdravljam vas...pusa curama....



Please, help me... (42) | Print | x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.