O meni





MMasculine
AAmazing
TTemperamental
TTrustworthy
EExciting
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image Hosted by ImageShack.us

jaaaa

J@

Ime:Matte@
Datum rođenja:9.12.1994.
Škola:Stanoviburninmad
Razred:7.dsmijehsmijehsmijeh
Slušam:Rihannu,Beyonce,PCD,Bon Jovia,sretancajkesretanTošu
Lanu,Jolu,Gibonnia,thumbup

Volim:
-SVOJ RAZREDthumbupthumbup
-SVOJE NAJBOLJE PRIJATELJEsretansretansretan
-litomah
-JESTIipartyparty
-BRATA
-MAMU
-TATU
-RODICU
-PASA...cerekcerek
-jednog lipog deckakiss
-i sebesmijeh

Ne volim:
-laž
-učiti
-kišu
-one koje mene ne volemadmadmad
-dvolicne
-redit sobu
-ogovaranje
-Dinamo
i to je to....mah

MOJI NAJJJJJJJBOLJI thumbupthumbup

-PETRA:moja najbolja frendica,lipa,pametna....thumbup
Zna sve moje tajne koje znan da neće nikon reci..
Njoj uvik mogu sve reći i uvik ce mi dat savjet..
uvik se smije,opićena je i jakooooo dobra osoba...uvik je za zajebanciju,
i uvik mi pomaze kad nesto userem.ma ona van je super nekad me nervira al
nema veze ali ko bi se na nju ljutia ???

NIKOLINA:ona van je dobra ali nekad stvarno zna coviku
ukvariti dan...madmadali eto...inaće je otkaćena i super...sretansretan
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo van je onathumbupthumbup

-ANITA:dobra cura,bolje joj se ne dirajte u rep jer ce vas
natućinamcorsretan...inaće je dobra cura...
Image Hosted by ImageShack.us

Evo van njena slikagreedy

-DADY:on van je moj najbolji prijatelj super je decko,
uvik ce pomoći,nekad se znamo potući ali iz zajebancije..nut
inaće je vrlo dobar.....

-MoJA rodica Ivana:ajme ona je super,uvik mi pomaze u svemu zna sve
moje tajne....vrlo je draga lipa i pametna,i zna slusat ljude...i puno je volim
cerekcerek
Image Hosted by ImageShack.us


Moj brat-Da nije bilo njega ovaj blog nebi postoja...thumbupon je super ,uvik mi pomaze,kiss..i
i naravno uvik me brani,,i spasava od mame i tatethumbupthumbupthumbup

Slike

sretansretan


Image Hosted by ImageShack.us

J@

Image Hosted by ImageShack.us

Budija i Dady

Image Hosted by ImageShack.us

Dević

Image Hosted by ImageShack.us

Stipe

Image Hosted by ImageShack.us

Niky,Petra & J@

Image Hosted by ImageShack.us

Kate,Nina,J@,Petra,Niky i Anita

Image Hosted by ImageShack.us

Niky

Image Hosted by ImageShack.us

Nina

< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

Opis bloga

greedygreedygreedy


myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts




Webfetti.com





- Mariah Carey Lyrics


- Rihanna Lyrics

NIVES CELZIJUS-MALA GARAVA

Hajde sad, hajde samo
brzo ugasi svijetlo
upali svijecu ne reci necu
i usne svoje mi daj
i na usne da ti gatam
pa da vidis da ces biti moj

Samo jedan dan
svaki dan i svaku noc
bit ces sa mnom tu
od mene nigdje neces poc

Cuvat cu te jer samo tebi
svoju ljubav dajem ja
cuvat cu tu jer samo tebi
mogu reci ove rijeci


Ja te volim, volim
volim, volim
ja te volim, volim

Ref.
Ja sam mala garava
sve sam momke varala
al' cu tebe voljeti
sretno s tobom zivjeti

Ja sam mala garava
sve sam momke varala
al' cu tebe voljeti
ti ces biti samo moj
voljet cu te cijeli zivot svoj

SEVERINA-DA SI MOJcerek
Haljina svilena,
veo od kašmira
Duša mi pustinja
željna tvog dodira

Mjesec ko dukat žut,
srce na mukama
Moj život sada je
u tvojim rukama

Da si moj,da si moj
dala bih ti život svoj
Da mi je,da mi je
leci kraj tebeX 2

Zlatna je prašina
na našim usnama
Tisucu jedna noc
još živi u nama

Da si moj,da si moj
dala bih ti život svoj
Da mi je,da mi je
leci kraj tebeX 5


Linkovi

NIKY 7.dyesyes
Petrathumbupthumbupthumbupgreedygreedy
DADYthumbupthumbup
LEDENI ČAJthumbupthumbupthumbup

NeKe SLikEsmijehsmijehhrvatskahrvatska

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

cerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us

cerek CRISTIANO RONALDOcerek

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 23.11.2008.

...NoVi PoSt...

Uf,od kad nisan pisala novi post...i zaboravila san da iman blogcry..U ovih 2 miseca od kad nisan pisala novi post dogodilo se punoo toga,i loseg i dobrog...U skoli je ok,iako sann dosta losa ove godine moran skoro 7 predmeta ispravit na bolju ocjenupuknucuheadbang ali jbg...kad nista ne ucim.....u razredu je sve dobro iako su se neke osobe malo prominile ali jbg....rolleyes..Jucer san sa Petrom i Ivanom bila vani bilo nam je super slikale smo se 100 puta heheh...yesyes...Sve u svemuu bilo nam je superr....Danas moran uciti jer od sutra moran ispravljat ocjene jer ako ne ispravim nema nista od gimnazije..crycry....a sad idem na pozdrave!

Ove prve dvi osobe su najvise zasluzile pozdrav!!!POZZAMM:Moju Pepy koja me nasmijala kad mi je bilo najteze i koja je uvik tu kad je triban!!kiss, moju Ivanu koja mi je puno pomogla u svemu,onda pozzammm:jednog lipog deckacerekcerek,Anitu,Nikolinu,Dadya,Pekya,Predu....i jos neke iz 8f..........neda mi se nabrajatwavewavewavewave

I evo vam neke slike za kraj:

Image Hosted by ImageShack.us

Ja & Petra

Image Hosted by ImageShack.us

opet ja & Pepyy

Image Hosted by ImageShack.us

Ivana & ja

Image Hosted by ImageShack.us

U dvoristu.........



komentiraj (4) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.