NAJBOLJI PRVI MAJ... DO SADA

Za ovaj 1. nisam ništ planirala... mislila sam samo otići do jednog lege,i tamo se malo zabavit, oprostit se s njim, jer je on danas trebao u Split, no HVALA BOGU, NIJEzujo i tako sam ja sada sretna... a juče se osim toga dogodilo još mnogo toga i mislim da mi je stvarno krenulo u životu, barem sam do sada mislila... jer se ta sreća munjevito premetnula u horor... upućeni će znati...headbang i tako, ja mislim da zbilja nisam zaslužila ni malo sreće u svom životu, ili? ugl. da skratim, užas totalni...
No, budemo vidjeli do kraja dana.. valjda... puusa svima

02.05.2006. u 16:15 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ja...

Ovo je u početku bio blog četiri legice, ali sam valjda samo ja ostala....

Poison

Zbilja sam luuuuuda i zvrckasta, i otrovna, ali u malim količinama..... Volim sve živo, ali sam ludica koja izbjegava čokoladu u širokom luku i kad idemo na kavu svi me gledaju kao da nisam noramalna ( jer UVIJEK tražim i natren)... ali luuuuuuda sam...