ANTIFA HULIGAN

ponedjeljak, 20.03.2006.

evo i novog posta...

oi... bilo bi vreme za novi post, cini se... ništ preveč se nije događalo od zadnjeg posta. bili smo ja i bađo na županijskom natjecanju s biologije. obadva bumo zadnji jer nam je obadička rekla da se moramo celu knjigu nafčiti, a tam smo pisali sam prvu polovicu knjige, glupo, al istinito... najbolje je kak nas je obadička pelala f autu. skretala je levo desno, ja sam mislil kaj bumo f jarku završili. a dok nas je doma pelala...užas... išli smo pokraj nekših polja, i smrdelo je se po gnoju, a ona nas pita dal nam to smrdi, a mi si rečemo da užasno smrdi, a ona veli da to njoj jako miriši i otpre ona prozore kaj bu joj to 'mirišalo'... užas... glumac je isto nešt prezentiral i išel bu na državno. f subotu nismo imali probu radi podruma, pa smo bili vani. ja i bađo smo gađali s pračkama se oko sebe i došli smo do škole-iza škole. tam smo nekšu banderu gađali, mislim ja sam ju gađal, al i bađo malo, s ciljom kaj stepemo jenu muhu kaj je bila na toj banderi. onda smo tam vidli franku i onu nekšu njezinu frendicu kaj 's' izgovara 'f ' , čini mi se da se zove mateja, al to pitajte bađija jer on to se zna kak se ko zove. ubiti njih smo vidli kak kopaju po kontenerima, i onda se na jemput pojave pokraj nas s nekšim crtežima. te crteže im je vranči hitil f kontenere, malo čudno za njega, al me niti ne čudi tak preveč, kakši je inače... onda su došli bašek i kanco i s njima smo se tam zajebavali, pa se bašek tam nekaj išel spominati s frankom, a ja, bađo i kanco smo tam crkavali od smeha... bilo je dobro. onda posle dok se več mrak spustil smo otišli kod beteksa i tam smo sreli đevada, šopara, lesara, matijaca i gosija, i možda još neke, al se ne sječam več... tak je prešla subota...
Došla je nedelja, imali smo probu popodne kod naranče. ja i bađo smo malo prerano došli, i još nije bila doma, pa smo tam pred vratima sedeli i čekali. ona je došla, pa je posle, za 15 minut došel jurjevič, pa posle nekolko minut dodo koji je došel s vargekom i čičkom. proba je bila ' solidna ' , al nema veze.. ve je napokon došlo lepo vreme i morem se skejtati. glumac bu rejla napravil, i ja i on bumo 2 skakaonice napravili. ve se skejtamo kod crkve na jugu, pa se pater uvek dojde derati na nas da bumo uništili štenge...
več mi se neda ništ pisati, pa aj bok...

- 19:51 - Komentari (24) - Isprintaj - #