ANTIFA HULIGAN

utorak, 24.01.2006.

OI

javljam se nakon dugog vremena...napokon...... nisam tak dugo pisal zato jer sam bil na skijanju tjedan dana, a dok sam došel doma onda mi se nije dalo ništ pisati. Odlučili smo pak deti penića v bend...jej.... danas f školi je bilo dosadno, loše, i uzbudljivo.... uzbudljivo je bilo pod velkim odmorom. Ja i bađo smo kak i uvjek išli u dvoranu na tribine slušat glazbu na mobaču na mpetriju zato jer tam jedino čujemo zato jer se na hodniku si dereju. za nama su došle jene budale s mojeg razreda i tam su se nešt nateravali. videl je to domar i zaključal nas je...nije bilo izlaza jer su sa vrata bila zaključana... Malo smo čekali tam, i mislili da bu nas odma pustil, al nas nije. Mi čekamo, i čekamo i odjemput je zvonilo... GLUPI domar nas nije još pustil, onda smo več malo zgubili živce, al se on pojavil i pustil nas, al nas je čekala jena deračina od razrednice... Kad prvi put vidim tog blesavog domara onda bum mu zel onu kosilicu kaj je kak autek i s njom bum ga pregazil!!!! aj bok

- 19:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #