maticon

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Jednostavne misli
S obzirom da sam vec poceo nesto pisati sto ostaje zabiljezeno sve dok ima struje i servera blogovskih, ne mogu a da ne ostavim bar pokusaj zahvale svojoj ljubavi za sve sto je ucinila za mene i bila uz mene i nikad nije odustala.
Zato, ovaj blog posvecujem svojoj ljubici i sinu zbog kojih sam jos tu.

Linkovi
Blog.hr



04.08.2006., petak

Should I stay or should I go

Nikad nisam imao vise vremena za razmisljanje nego u zadnjih 5 dana, otkako sam se vratio u UK sa godisnjeg u HR.
Sam u kuci. Sve stvari oko mene u kuci, 50 miliona ljudi izvan kuce, ali ipak sam.
Moja mala obitelj na moru. Hiljade kilometara daleko.
Cujemo se telefonom. Kad mi sin kaze: "Dodji tata brzo!" stegne me i krenu mi suze. Totalno van kontrole.
Sta se dogadja?
Bas kad sam mislio da se sve poslozilo: kuca, posao, skola za sina, otisli smo 3 tjedna u Hrvatsku.
U prvi cas sve je bilo kao i obicno, kao i svih ovih godina prije. Familija, frendovi, zezanje...
Neprimjetno, ipak se nesto mijenjalo, u meni.
Mozda se to promijenilo kad sam saznao da sam dobio jos jednu sansu za zivot, novo rodjenje i poruku da je svaki dan nakon, poklon. Hvala Bogu i mojim ljubavima.
Mozda je to cekalo u meni i aktiviralo se tamo gdje sam se prvi puta rodio. Cudno je to.
Sve je sjelo na svoje mjesto. Moj sin sa bakama i didama, frendovi sa djecom, more, ljudi od kojih znas sta ocekivati. Dosli smo doma.
I to mi ne izlazi iz glave.

Kako sam za jedan Badnjak otisao, kad je bilo vrijeme za to, tako je sad vrijeme sa se vratimo.
Plus jedan sin, plus jedan pasos, plus jedan zivot, minus jedno jaje, al neka!




- 22:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.