Moja sreća, tuga, razočaranja i zbunjenost....he he...

ponedjeljak, 29.05.2006.

ma....

ma...ma....ha, ha!ma, ne znam....ne znam, dal da zbrišem ili pišem bljoga....ono već niko ne hoda njega...niko ne komentira...ok, ne baš niko...ima par dobrih duša (he, he)...al sejeno...a i dok sama svoje postove čitam se čudim...ma....svaka čast onome ko čita moje postofe...
ok...idem ve napisati kaj se dešava...posljednjih dana...
subota:Mijin rođendan...sfadila sam se s vlahekicom...išli smo f vrtić f koji su hodale Ivana, Mia, Helena itd...Ona su se one spominale o tom, njihovom vrtiću...onda smo se i ja i Branči o našemu...i Franka i Lucija o njihovom...Onda smo jeli tortu...Zvuči jadno ali najbolje djelove nerem napisati...jemput bum vam rekal zakaj...uglavnom..franka i ja smo prespale...i davale si nadimke od sprskih pjevačica (koje slučajno znamo)...pa ovak:
Franka=Ceca
Mia=Slađa
itd...
e bilo je za ubit se...onda su ove htele spat a ja sam celo vreme šaptala njihove nove nadimke ;)...

nedjelja:
s frankom i Miom na pedagoškoj sam bila...trbuh me bolel i glava malo...

Ponedjeljak (danas):
fjutro m se živo bolelo al sam sejeno išla s mamom f varaždin jer smo treale iti f
MC donalds...i onda sam morala f školu iti...dobili smo testevo z vjeronauka...i aj sam dobila 5...i jen bod mi je faalil kaj bum imala bez greške...i onda sam se "sfadila" s učiteljom kaj mi da taj jen bod....he, he...onda sma zadnji sat menjala dežurnoga...koji je dišel doma!!!i ja vam čujem neko se dere, od dole i to jako!onda skužim...učitelj s vjeronauka...
i onda z učionice zide sever...ma duga priča...ok, moram ve iti jer me Mia gnjavi kaj ju upoznam s nekim s Prfe...aJDE BOK, ONOM MALOM ČITATELJSTFU..!

p.s.
Kak komentirate Eurosong??
Meni su Lordi ne tak loši...A f redu su mi bili i oni We are the winers...
Evo jena slika od Lordi:
Image Hosted by ImageShack.us

Jena slika od Green daya (Za miu)
Image Hosted by ImageShack.us
RHCP (za sve obožavatelje):
Image Hosted by ImageShack.us

zujo

29.05.2006. u 21:55 • 4 KomentaraPrint#

nedjelja, 28.05.2006.

hm...

jučer sam bila na MIjinom rođendanu!bilo je jako zabafno!!!ne da mi se ve pisat nek sam se ovo htela reči:
za dan ili dva bum zbrisala blog....možda napravim nekši novi...ne verjem al...

28.05.2006. u 18:11 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 10.05.2006.

Evo me nakon dosta dugo vremena...

na nagovor puno ljudi odlučila sam napisati post!pa evo...kaj prepričam kaj se dešafalo f posljednjih par dana... pa ofak:
f subotu il nedelju ..(nisam sigurnA kad točno)..sam bila s ofak:
Đuričkovičom, Leonom, Vanjom, Frankom, Ivanom i Helenom (u početku i s Miom) na košarki...i onda mi je mobitel nestal (je, već treči)....al sam ga našla...uglafnom bilo je f redu....ofaj tjedan ej isto f reduj započel...jedino kaj se sm nekaj vučit moram...recimo jučer smo pisali prirodu..al sam ja prfa predala i najbolje ssam f našem i a razredu (cekačima još nije isprafila) napisala....He, nadam se da bum i matematiku f petak..jer mi hitno treba 5-ica...i baš je zakon ovo kaj su uveli na komentare....je a kaj se sve događa f našoj školi!!!ne da mi se ve prepričavat...možda f idućem postu....doro idem ve...ajde bok!
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijeh:puknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

10.05.2006. u 18:49 • 4 KomentaraPrint#

četvrtak, 04.05.2006.

evo mene...

evo me....dosadno mi je nono...al konačno mogu reči da sam sretnakisswink...s sima sam se pomirilia...i delala bum manje pravopisnih greška!jučer je bil tak zakon dan....jedino kaj smo se nekaj posfadili s frankom....no doro i Mia me malo rasrdila....zato kaj...navečer sam vam išla na košarkašku utakmicu (f školu) i počela je f 8 a trajala do 10 negde...i dogovorile smo se da me njena mama dopela doma....i ok, dojdemo mi l na utakmicu...i lepo ja nju pitam mene tvoja mama pela doma, ne?a ona veli:ne!mislim...al doro endi me celo vreme gnjavil i dolazil do mene, pa mi je pala "genijalna" ideja...bum išla s njim doma...i na kraju sam išla >;)...a danas....isuse!!!!!!!!
prvo:
celo prijepoden štrebanje povjesti (trebali smo pisAT)
oko 11 idem f školu čistiti....
onda smo do 12 čistili...
i onda su se neki štrebali a neki igrali...
ja sam se štrebala....
i onda na kraju smo išli do bazena...
bezveze...
i lepo smo (bar JA)
seukupno oko 10 kilometri prepješačila...
al dorro bar nismo pisali...
i ve sam išla na košarku s frankom...
i ve me tak noge bole nut...

04.05.2006. u 20:43 • 6 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ak me treate morete me najti na:
Iskon chatu oko 8,9, 10...S nadimkom Kerovcova.
ili na icq
Image Hosted by ImageShack.us 219873156




Za one koji ne znaju...
Ja sam Mateja...
Imam 1* godina...
He,he...
Idem v Drugu osnovnu v Čakovcu...
Tam sam i rođena....
Moj broj moba (nejte zezat):0996714759
(to je simpa ili t-mobile)...

Volim:
-čokoladu
-sladoled
-obitelj(naravno)
-frendove i frendice..
-životinje.....
I još puno toga...

Ne volim:
-bunde
-ljude koji ubijaju životinje...
-kelj brokulu i ostalu (zdravu) hranu...
Od muzike slušam.
NiRvAnAdead
PrLJaFcEnut
A f redu su mi i:
PeArL JaMzujo
PiNkthumbup
SvAdBaSrolleyes
HlAdNo PiVoparty
AlIcE iN ChAiNsnaughty
ThE RaMoNeS lud
Zapravo se osim narodnjiki...blablaheadbangburninmad



hm..............
href=http://mateya.blog.hr/arhiva-2006-05.html#1621053507 target=_blank>Evo me nakon dosta dugo vremena...
Par stvari...
Jeno javljanje na brzinu....
Praznina....(F mojoj glavi) he, he........
Nofi post.........
Nije se tak crno....I Uskrs........
Najgori dan f životu....
Grrrrrrrrrr....
Danas je 07.04..........za mene više - manje grozan dan....
Nekaj o Kurtu....
Ipak ne brišem tj. ne menjam adresu..
Jen post na brzinuđ
Glupo "potrošena" večer i grozan dan......
Bok!!
Stvarno nema naslova......
Nema naslova....Tj. to je naslov...
Evo me 2.......
Nema naslova 2....
Nema naslova...
Evo me.........
Ipak ne brišem.........
Prvo korisne isl.
stranice:
Iskon
Blog
Imejđ šejk- ono za deti slike...
Google- tražilica
Tutor- ak nekaj neznate u vezi bloga odite na tu stranicu..
Tri mudraca- lepe pozadine...


Blogovi:
Mia/a>
Helena - .
L(j)uka-super blog...
Josipa (Garfieldaa)...>
Vanja
Dzhurichkovich tj. Luka
Bađo- Medvjedić dobra srca-Bađo
Mato- Medvjedić dobra srca-Mato
Gala
Ella




Ovak vas je malo bilo na blogu od 22.03.2006
Web Counter
Web Counter


Google tražilica:










Cursors






Slikice...neke su jadne ali......


myspace layout

myspace layout




MySpace Layouts

MySpace Layouts