Moja sreća, tuga, razočaranja i zbunjenost....he he...

ponedjeljak, 24.04.2006.

praznina......(u mojoj glavi) he, he...

evo par dana nisam nikaj pisala....nije mi se dalo....a i nisam bila baš dore volje.....opet sma doživala sam razočaranja:(((....i par iznenađenja ;)....se u semu....ne baš doro :(...i pak razmišljam da promenim adresu i velim sam par njima....ne znam f posljednje vreme su si depresifni....tj. do ve su bili ve su pak si sretni..osim mene naravno....mislim svet bi propal ak bi aj bila sretna....a znate kaj?ivana i aj smo saznala kak besplatno nabaviti skočibabe...ali...to vam f jenom automatu (tam kod arke, ak znate gdi je to...)....ak okreneš ulevo (a treba se v desno) onda ti zideju skočibabe ;)!!uglavnom...danas sam bila ovak:
1.fjutro:
škola, škola i smao škola (šmrc...) ;((
2. oko dva s ivanom i helenom f gradu...
3. popodne kod ivane...
4. i večer (tj. oko 6 vur nije večer ali...) s frankom i par njih s prfe na košarki...naravno mene je noga bolela i nije mi se dalo igrat...ond posle je došla tam učiteljica s prirode...i onda sam mju pitala dal sutra pišemo..((to me celi dan mučilo)..i rekla je da ne pišemo!
ok, nedaA MI S VEĆ PISAT!
p.s. Dve sitnice!
1.mOLILA BI DAS SI KOJI SE NAMJERNO ILI SLUČAJNO NaJDETE AN MOJEM BLOGU...OSTVAITE KOMENTAR...KAJ BUM ZNALA KO HODA NA BLOG...PA AK NEKO NEPOŽELJAN...KAJ PROMENIM ADRESU...
2.Gljumcova...ja sasm tu >(na blogu) od pol 9 do 10 negde....tak da dojdi na chat!!!(zanš koji i zakaj)!!!

24.04.2006. u 20:19 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ak me treate morete me najti na:
Iskon chatu oko 8,9, 10...S nadimkom Kerovcova.
ili na icq
Image Hosted by ImageShack.us 219873156




Za one koji ne znaju...
Ja sam Mateja...
Imam 1* godina...
He,he...
Idem v Drugu osnovnu v Čakovcu...
Tam sam i rođena....
Moj broj moba (nejte zezat):0996714759
(to je simpa ili t-mobile)...

Volim:
-čokoladu
-sladoled
-obitelj(naravno)
-frendove i frendice..
-životinje.....
I još puno toga...

Ne volim:
-bunde
-ljude koji ubijaju životinje...
-kelj brokulu i ostalu (zdravu) hranu...
Od muzike slušam.
NiRvAnAdead
PrLJaFcEnut
A f redu su mi i:
PeArL JaMzujo
PiNkthumbup
SvAdBaSrolleyes
HlAdNo PiVoparty
AlIcE iN ChAiNsnaughty
ThE RaMoNeS lud
Zapravo se osim narodnjiki...blablaheadbangburninmad



hm..............
href=http://mateya.blog.hr/arhiva-2006-05.html#1621053507 target=_blank>Evo me nakon dosta dugo vremena...
Par stvari...
Jeno javljanje na brzinu....
Praznina....(F mojoj glavi) he, he........
Nofi post.........
Nije se tak crno....I Uskrs........
Najgori dan f životu....
Grrrrrrrrrr....
Danas je 07.04..........za mene više - manje grozan dan....
Nekaj o Kurtu....
Ipak ne brišem tj. ne menjam adresu..
Jen post na brzinuđ
Glupo "potrošena" večer i grozan dan......
Bok!!
Stvarno nema naslova......
Nema naslova....Tj. to je naslov...
Evo me 2.......
Nema naslova 2....
Nema naslova...
Evo me.........
Ipak ne brišem.........
Prvo korisne isl.
stranice:
Iskon
Blog
Imejđ šejk- ono za deti slike...
Google- tražilica
Tutor- ak nekaj neznate u vezi bloga odite na tu stranicu..
Tri mudraca- lepe pozadine...


Blogovi:
Mia/a>
Helena - .
L(j)uka-super blog...
Josipa (Garfieldaa)...>
Vanja
Dzhurichkovich tj. Luka
Bađo- Medvjedić dobra srca-Bađo
Mato- Medvjedić dobra srca-Mato
Gala
Ella




Ovak vas je malo bilo na blogu od 22.03.2006
Web Counter
Web Counter


Google tražilica:










Cursors






Slikice...neke su jadne ali......


myspace layout

myspace layout




MySpace Layouts

MySpace Layouts