Moja sreća, tuga, razočaranja i zbunjenost....he he...

petak, 31.03.2006.

glupo "potrošena" večer i grozan dan......

Danas je bil grozan dan!!Si razredi (osim našeg) su imali 3 ili 4 sati samo mi 5...Onda konačno škola (nastava) završila odemo doma...Onda sam se z Miom i Mesarićkom išla šetat i naravno da smo se više- manje NE JAKO ALI...) posvadile...Jedino kaj ej bilo doro v današnjem danu ej
1.Brat bu mi celi vikend doma!!
2. Bila sam s Frankach na košarici
I jeno pitanje..Za Miu...
Misliš ti napisat posta novoga??
A kaj se tiče glupo "potrošene večeri" zapravoo je bila smešna.....
Odlučila sam otkrit čiji je blog h5n1...
I na kraju su otkrili..
Mislim poglejte kolko sma komentara ostavila ;)!!
I JOŠ JENA STVAR!!
Vi koji vređate Pepu (Petru) i slučajno ste došli na moj blog
pročitajte ovo:
Petra je v redu ženska!To kaj ona ne "obožava" Žanu je njena stvar!!!!!!!!

31.03.2006. u 21:48 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 29.03.2006.

Bok!!!

Konačno sam našla malo vremena kaj napišem novi post...Ono već je večer a ja sam seukupno danas oko pol vure (sam) bila doma..Prvo škola...Onda sam malo bila doma i zove mene Vljahekica dal idem na košaricu..Onda sam ju pitala dal ide još neko i rekla je da bumo dišle po Miu...al sam ipak ja Miu nazvala i ona me pitala kad bumo napravili nekši plakat (već mi idu na živce) o Joži Horvatu (piscu koji v sredu dojde v našu školu)...Onda smo an kraju dišli v grad z Vljahekicom, kupili plakat hteli počet delat al smo odustali jer smo premalo toga o njemu našli....A ja sam danas (konačno) predala sastavak o onome Gljobe susretu...E i kak vam se sviđaju te stvari kaj je Blog dodala?Mislim smajleki dead velika, mala isl. slova, boja slova itd....Menii su zakon!!Jedino mi je glupo.Ve si devaju chatove na blogove..To je v redu al mi je malo glupo, mogu ja napisat npr. Frankin link i nekome srat po blogu ne??No doro idem ve........

29.03.2006. u 19:02 • 15 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 27.03.2006.

Čak i ja pišem posta....Dugo mi je trebalo..No doro ne baš dugo...Danas sam išla z razredom gledat predstavu v katolički dom..Imali smo 5 sati zato ;).I onda smo Pepa, Franka, Dora i ja išle v Betex...Onda smo dišli do Dore (već smo bile v žurbi jer je bilo 20 do 1 a predstava počinje v 1).I onda smo vam do 5 do 1 čekali njenog tatu kaj dojde po nas i kaj nas tpela......(U međuvremenu su došle Ivana i Helena).Al pošto nas je bilo puno neko ej moral na nekome sedeti.Na kraju sam ja morala sedeti na Ivani a Franka na Heleni....I onda minutu do1......Mi dojurili v katolički dom..I nikaj preedstava nije bila baš nekaj ali...Posle predstave smo se našetavali po gradu...Onda smo dišli do mene kaj sam si zela knjige s informatike, onda k Franki. Ja sam si zela kod nje cd-ea i onda me Ivanin tata trebal tpelat, al njega nema, nema i nema..Onda sam imala oko 7 minut kaj dojdem od "Stare" do "Nove" Druge...I bežala saam ko luđakijna..I na kraju sam na vreme stigla!!!!Tj. taman je zvonilo dok sam ušla v razred al nema veze.........

p.s. Petra (Pepa) ima blog!! Tu vam je link:Pepa

27.03.2006. u 19:54 • 4 KomentaraPrint#

subota, 25.03.2006.

Nema naslova....Tj. to je naslov...

Bok ljudi!!Kak ste?
Ja doro.... Ovo je post za jučer (??)....Pa ovak...Jučerm sam bila (nažalost) v školi.Bilo je doro.Jedino kaj mi je razrednica rekla nek napišem sastavak o prekjučarešnjem "izletu" v Belicu.Misliim nije to ne znam kaj..Mislim nije problem al mi se neda.....No doro idem vam rađe ispričat kaj je bilo posle škole....Našli su se Franka i *****...Mislim znate ko je ***** ali...A ja sam tam se šetal i čekala Franku...I ono vidim ja tam vam Mavrek, Pustić i još neko ve se nemrem zmislit kak se zove, tak bulje v njih....Onda sam ih "terala"...Na kraju su se pobrali, a ostal je nekši mali.Taj vam je ko nekša pčela "obljetal" Franku i ******.Onda sam mu ja rekla hodi tam s menom tam ti je Pustić, bla, bla....I onda se tam na klupicu sel i ovak je nekak išel razgovor:
Mali:Gdi ti živiš?
Ja:Pa ja ti daleko živim...A ti?
Mali:Ja tu v zgradi...
Ja:A kak se zoveš?
Mali:Abel
Mali:A poznaš ti Endija Šafranca?
Ja:Je, nažalost.Zakaj?
Mali:Pa on je moj brat...
Mali:Pa di je taj Endi???
Ja:No ajde idem s tobom..Do one zgrade a onda ti idi doma....
Onda je on počel bežat...Pak je malo dosađival ovima.....Uglavnom bilo je smešno...Bar meni...Njima i ne tolko....
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtypartysmokinthumbupwave

25.03.2006. u 10:40 • 2 KomentaraPrint#

četvrtak, 23.03.2006.

Evo me...

Prijašnji post sam napisal v Belici...Tam smo bili azhvaljujući Globu..Mi petkači smo trebali nekaj prezentirat al je se dišlo k vrag*.Al doro bilo je super...Nisam bila v školi, sutra me niko nesme nikaj pitat....Evo i jenna anketa ve:

Annketa:


23.03.2006. u 21:38 • 1 KomentaraPrint#

Nema naslova.....

Jen kratki post....Ve sam v Belici...Ve bumo išli doma pa kaj se javim prije...

23.03.2006. u 15:15 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 22.03.2006.

Nema naslova....

Evo mene nakon dugggoooo vremena.Evo prvo bum preprčala kaj se dešavalo posljednjih dana a onda ma neznam kaj onda........

Subota:
Bila sam na Ivaninom rođendanu. party Prvo smo išli na Drugu osnovnu igrat košaricu. Meni i Franki je bilo zimeka pa smo se šetale...I onda dojdemo do kontenera i ja vidim nutra radove s likovnoga.I mislim si sigurno je i moj rad među njima. i zela sam ih. i fakat bil je.Onda smo vidle Bogdana Bađija i ja nisam mogla najt Mijin rad pa sam zela od Marcuške i dnesla Bađiju i rekla nek si zeme da je to Mijin.Onda sam na terenu (mislim tam di se košarica igra) napravila izložbu radova. Na kraju sam se radove strgala i hitila osim mojeg i Frankinog. Tam je onda došel Bašek pa sam njemu dala frankin rad, a svojeg sam rastrgala bang. Onda smo dišli k Ivani.....Još puno toga al mi se neda pisati.

Nedelja:
Ne zmislim se, uglavnom više-manje sam se štrebala Globe jer sutra moramo (par nas) prezintirazt nekaj v Belici!I nemo v školi!!

Ponedeljak:
Pitala me engleski dobila sam 5...Skužila sam da sam ddobila 3 s aktivnosti z matematike...

Utorak (jučer):
Nikaj posebno.Na njemačkom smo imali studenticu....
Dobili smo "testove z njemačkog" (nekaj kaj smo delali v grupi) ja i ostali s moje grupe) smo dobili 4.

Sreda (danas):

Nikaj posebno...Umjesto glazbenog smo imali tehnički..Tražili smo slike na internetu...Dobili smo test z hrvatkog , dobila ssam 5...Posle škole je Franka došla k meni pa smo na nekše papire ljepile........

Uglavnom sutra idem v Belicu z Gljobom..Prezentirali bumo nekaj, tak da vam ve idem komentare ostavit a onda se vučit to prezentirat...

22.03.2006. u 20:25 • 3 KomentaraPrint#

petak, 17.03.2006.

Evo me...

Danas je bilo super dan!!na celom prvom i pol drugog sata nisam bila jer sam s mamom bila kod doktorice...prvo je mami nekše dijagnoze govorila...a onda je mene išla glet..i na kraju je rekla (ok, to baš nije super ali...) da moram "gutat" antibiotike, piti čajeve, inhalirat se, a bilo bi i doro da si nekad "popim" lupoceta ili tak nešt....Ne zmislim se kaj mi je točno al bi moglo prejt na sinuse tak da..No doro, dojdem ja v školu...i ono si "doro si? Kaj ti je?"...Tak jeno pol vure...I onda se tek Ivana meni zmislila reč da sutra slavi rođendan i da sam pozvana...Makar sam joj rekla da nem smela jer sam bolesna, ipak su me pustili, al bum ljeka tam morala piti....I onda sam popodne s Frankom (u početku i s Miom) išla Ivani poklon kupit...I Franka je njoj i sebi kupila prekrasnog remena!!!Htela sam i ja sebi ali nisam znala koju boju da si zemem.......Doro morem ve iti ljeka spiti....Ajde bok!

17.03.2006. u 20:57 • 15 KomentaraPrint#

četvrtak, 16.03.2006.

Ipak ne brišemm.......

Ipak ne brišem blog...Na vašu sreću ili nesreću.....Makar sam rekla da već nikad nem....Ali...No doro možda posle nekaj još napišem.......Ajde bok!!

p.s. Ovo vam je Nikoljina (pati za Bogdanom) evo link za blog-Nikoljina.A ovo vam je Mia (oona pati za Bađijom) link za njen blog- [LINK=http://mia5.blog.hr]Mia[/LINK
]

16.03.2006. u 20:35 • 6 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ak me treate morete me najti na:
Iskon chatu oko 8,9, 10...S nadimkom Kerovcova.
ili na icq
Image Hosted by ImageShack.us 219873156




Za one koji ne znaju...
Ja sam Mateja...
Imam 1* godina...
He,he...
Idem v Drugu osnovnu v Čakovcu...
Tam sam i rođena....
Moj broj moba (nejte zezat):0996714759
(to je simpa ili t-mobile)...

Volim:
-čokoladu
-sladoled
-obitelj(naravno)
-frendove i frendice..
-životinje.....
I još puno toga...

Ne volim:
-bunde
-ljude koji ubijaju životinje...
-kelj brokulu i ostalu (zdravu) hranu...
Od muzike slušam.
NiRvAnAdead
PrLJaFcEnut
A f redu su mi i:
PeArL JaMzujo
PiNkthumbup
SvAdBaSrolleyes
HlAdNo PiVoparty
AlIcE iN ChAiNsnaughty
ThE RaMoNeS lud
Zapravo se osim narodnjiki...blablaheadbangburninmad



hm..............
href=http://mateya.blog.hr/arhiva-2006-05.html#1621053507 target=_blank>Evo me nakon dosta dugo vremena...
Par stvari...
Jeno javljanje na brzinu....
Praznina....(F mojoj glavi) he, he........
Nofi post.........
Nije se tak crno....I Uskrs........
Najgori dan f životu....
Grrrrrrrrrr....
Danas je 07.04..........za mene više - manje grozan dan....
Nekaj o Kurtu....
Ipak ne brišem tj. ne menjam adresu..
Jen post na brzinuđ
Glupo "potrošena" večer i grozan dan......
Bok!!
Stvarno nema naslova......
Nema naslova....Tj. to je naslov...
Evo me 2.......
Nema naslova 2....
Nema naslova...
Evo me.........
Ipak ne brišem.........
Prvo korisne isl.
stranice:
Iskon
Blog
Imejđ šejk- ono za deti slike...
Google- tražilica
Tutor- ak nekaj neznate u vezi bloga odite na tu stranicu..
Tri mudraca- lepe pozadine...


Blogovi:
Mia/a>
Helena - .
L(j)uka-super blog...
Josipa (Garfieldaa)...>
Vanja
Dzhurichkovich tj. Luka
Bađo- Medvjedić dobra srca-Bađo
Mato- Medvjedić dobra srca-Mato
Gala
Ella




Ovak vas je malo bilo na blogu od 22.03.2006
Web Counter
Web Counter


Google tražilica:










Cursors






Slikice...neke su jadne ali......


myspace layout

myspace layout




MySpace Layouts

MySpace Layouts