DIZAJN:Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...procjenite sami...već treći...jebem mu majku...blog.hr nekaj sere..ali vredu...

MOJA MALENKOST:smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



O MENI:
IME:Ivan
PREZIME:piše vam v imenu bloga
Dolazim iz Republike Majerje....imam 14 god kaj nete mislili 22....22 mi je sretan broj posle 10...ali jebiga nisam mogel desti 10...nije mi primilo(19.10.1993)
navijam za Hajduk i Barcelonu...itd.

Linkovi

ninek-posjetite...ima muziku kaj skidate ali trebate imati instalirani iTunes....

blog mojega razreda...8.b

gaso & pongy-posjetite svakako

petra-vredu pucka...posjetite

nk orac-pioniri....klub za koji igram....ajde komentirat

čefa-frend...posjetite

semyka-frendica...isto posjetite

deni zvijer..hehe..posjetite

subota, 03.05.2008.

NOVA POST...SVE JE ZA MUŠKO I SVE JE ZA PET KAD SI OFSAJD VOLIŠ NOGOMET =)

Bijo sam danas na utakmici. Tekmi. Igrali su klubovi. Počela nam liga. Dali su golova! A jedan deda je vikao "Jebem vam mater!" Možda je i njemu bilo hladno kao i meni, pa je mislijo da su šefovi igrališta trebali upaliti grijanje. Ili bar dati ljudima rakije da piju. A ko mu kriv šta si nije ponjeo! Ko neki! Neki ljudi su pili rakiju. I smijali se. I vikali "Sudac pederu!". Onda je jedan drugom dedi objasnijo kako je ušvercao rakiju. "Evo mi peckali i onda rekli očemo na utakmicu! I rekli ajmo. I ja ošo po moje klince. Oni će nam trebat da nam rakiju unesu. I klinci ufuralil niko ih nije ništ pito!". "Ha, ha. Daj sad malo i meni!", kaže onaj drugi. Kad su se već nacugali počeli su zvati šiptara sa klipičima i vikat "Ej, stari jel imaš sa šunkom? Ove obične uopće nisu više zanimljive!". Na to su se drugi ljudi smijali. A meni nije bilo smješno, jer znam da se ne prave klipiči sa šunkom.
Onda se jedan dio igrališta zapalio pa se dimio. I trčali su vatrogasci i hvatali vatru u ruke. Jedno djete je vikalo "Baci im to nazad jebo im ja mater!".
Neki ljudi su mislili da je koncert pa su stalno pijevali. Oni uopće nisu mislili da je utakmica. Ne znam jesu li se to dogovorili, ali svi koji su mislili da je koncert su stajali skupa, a svi drugi, što su zapravo znali da je utakmica, su sjedili posvuda. Sva sreća jako puno ljudi je znalo da je to utakmica pa su šutili i gledali. Neki su i vikali "Cigani, cigani!" iako nisam vidio da ima cigana na igralištu. Možda su nekome ukrali novčanik. Sa novcem. Ali sve i da jesu mislim da ih je policija brzo pohvatala, jer vidio sam da su to policajci koji su u formi. I imaju one štitnike na koljenima i laktovima i kacige, pa mogu hvatati cigane na rolama. Tako su brži. Njima ni jedan cigan ne može pobijeći.
Poslije utakmice ljudi su pišali po tribinama. Izvana. Valjda se nekima nije jako svidjela utakmica, pa su tako protestirali. Meni je bilo dobro, pa nisam htjeo pišati po svom klubu. Jedino što me usne peku od špica, jer je čika šiptar stavio previše soli na njih.
Navečer je već bio mrak, a utakmica je počela po danu. Zahladilo je pa mi je bilo hladno. Sad se grijem. I gledam golove na televizoru, jer nisam ništa vidio kad su svi oko mene skakali, baš svaki put kad je bio gol.I to bi bijo kraj,hvala i doviđenja!

- 19:13 - VOLI HAJDUK! (37) - OKRENI MU LEĐA - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.