DIZAJN:Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...procjenite sami...već treći...jebem mu majku...blog.hr nekaj sere..ali vredu...

MOJA MALENKOST:smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



O MENI:
IME:Ivan
PREZIME:piše vam v imenu bloga
Dolazim iz Republike Majerje....imam 14 god kaj nete mislili 22....22 mi je sretan broj posle 10...ali jebiga nisam mogel desti 10...nije mi primilo(19.10.1993)
navijam za Hajduk i Barcelonu...itd.

Linkovi

ninek-posjetite...ima muziku kaj skidate ali trebate imati instalirani iTunes....

blog mojega razreda...8.b

gaso & pongy-posjetite svakako

petra-vredu pucka...posjetite

nk orac-pioniri....klub za koji igram....ajde komentirat

čefa-frend...posjetite

semyka-frendica...isto posjetite

deni zvijer..hehe..posjetite

subota, 22.03.2008.

je je...nikaj s toga

tak je...kak vidite...nisam obrisal blog...mislil sam si malo...i zmislil sam nekaj =)...zakaj nebi imal oba dva bloga?je tak?tam deval video i ta sva sranja,a tu bum pisal posteke i to...razmete?nego da vas pitam ste okitili bor?ja sam ga baš danas....i još mi je snijeg zapal...pravi božićni ugođaj...pa da vam čestitam...SRETAN VAM BOŽIĆ...danas pemo slavit malo...isusovo rođenje i tak...bude vatrometa,vuzemnicu bumo vužgali,itd....i ka da vam još velim?nikaj više nem rekel...to vam je sve...na ovom blogu bum obavještaval dok bum del video na onaj blog =)...ajda buak!


PS.-još jemput SRETAN BOŽIĆ!!

- 11:25 - VOLI HAJDUK! (40) - OKRENI MU LEĐA - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.