DIZAJN:Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...procjenite sami...već treći...jebem mu majku...blog.hr nekaj sere..ali vredu...

MOJA MALENKOST:smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



O MENI:
IME:Ivan
PREZIME:piše vam v imenu bloga
Dolazim iz Republike Majerje....imam 14 god kaj nete mislili 22....22 mi je sretan broj posle 10...ali jebiga nisam mogel desti 10...nije mi primilo(19.10.1993)
navijam za Hajduk i Barcelonu...itd.

Linkovi

ninek-posjetite...ima muziku kaj skidate ali trebate imati instalirani iTunes....

blog mojega razreda...8.b

gaso & pongy-posjetite svakako

petra-vredu pucka...posjetite

nk orac-pioniri....klub za koji igram....ajde komentirat

čefa-frend...posjetite

semyka-frendica...isto posjetite

deni zvijer..hehe..posjetite

nedjelja, 17.02.2008.

tak je špaga vudrila

buak!evo i mene...bi napisal nakon dugog vremena sam se konačno zmislil post napisati,ali to je već stara fora...svi se mi zmislimo ali nam se neda...i tako vam je to u svijetu slatkiša...pa od kud da počnem...koliko sam puta umro a ti me oživjela?i tak prođe nam i valentinovo...a ja bez puce cry...kaj da vam velim...prekinuli 2-3 tijedna prije valentinova...ali ok...bar se nisam trošil kaj bi nekaj kupil thumbup...ali tak je to dok zamirišu jorgovani...konačno smo dobli termin v dvorani kaj igramo nogomet...svaki ponedjeljak...i još malo pa buju nam treningi počeli...kaj da vam još velim...upustio sam se u manekenske vode...sutra imam probu...a drugi ponedjeljak možda reviju...v školi ide nekak..vleče se pumalem...mora iti...ja neznam kaj da vam više pišem...osim HAJDE PLAVI MOJ SAFIRU...i to vam je to...ajda buak!


P.S.pozzz pongiju,tihachu,gašiju,tiniju,goranu,niniju,čefi,telebaru,joži,mariji,ani,nini,ivani,kiki,semiki,učiteljici jeleni(daj bog da krepa)thumbup,gobcu,ajki,lari,đekiju,pokojnom mediju i DJ Pucku i pjesmi kad zamiriši jorgovani...gud baj

- 20:14 - VOLI HAJDUK! (104) - OKRENI MU LEĐA - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.