DIZAJN:Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...procjenite sami...već treći...jebem mu majku...blog.hr nekaj sere..ali vredu...

MOJA MALENKOST:smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



O MENI:
IME:Ivan
PREZIME:piše vam v imenu bloga
Dolazim iz Republike Majerje....imam 14 god kaj nete mislili 22....22 mi je sretan broj posle 10...ali jebiga nisam mogel desti 10...nije mi primilo(19.10.1993)
navijam za Hajduk i Barcelonu...itd.

Linkovi

ninek-posjetite...ima muziku kaj skidate ali trebate imati instalirani iTunes....

blog mojega razreda...8.b

gaso & pongy-posjetite svakako

petra-vredu pucka...posjetite

nk orac-pioniri....klub za koji igram....ajde komentirat

čefa-frend...posjetite

semyka-frendica...isto posjetite

deni zvijer..hehe..posjetite

petak, 08.02.2008.

fajt i škarice

hou hou hou...evo i mene...nekak sam brzo počel pisati drugi post...valjda zato kaj smo počeli delati gluposti v školi...bute vidli video...de se ja i veljo bijemo..ali šteta kaj nisu od početka snimali...ali oke...nismo se niti mi zaprav bili..tak smo rekli idemo se malo ritat,ali nam se samo to nije dopalo pa smo prešli na "uličnu borbu" tj. kak bi u ovom slučaju bilo "školska borba" zubo...ali nije to sve...ima i još de se ja bacam škarice..zel sam ingi markere i rital...bute vidli...do sljdećeg javljanja vrjeme će vam brzo proć zato draga djeco laka vam noć....


JA vs VELJO


Mateus vs Veljo
Uploaded by vrak_peklensky_202

NADAM SE DA STE UŽIVALI U BORBI...SLJEDE:

ŠKARICE


Mateu?
Uploaded by vrak_peklensky_202



PRVI PUT SLABO...ALI ONDA MI JE VELJO REKEL DA JE SLABO PA SAM MORAL ISPRAVITI..I NADAM SE DA JE ONDA BILO BOLJE....UŽIVAJTE!wave

- 15:16 - VOLI HAJDUK! (101) - OKRENI MU LEĐA - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.