DIZAJN:Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...procjenite sami...već treći...jebem mu majku...blog.hr nekaj sere..ali vredu...

MOJA MALENKOST:smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



O MENI:
IME:Ivan
PREZIME:piše vam v imenu bloga
Dolazim iz Republike Majerje....imam 14 god kaj nete mislili 22....22 mi je sretan broj posle 10...ali jebiga nisam mogel desti 10...nije mi primilo(19.10.1993)
navijam za Hajduk i Barcelonu...itd.

Linkovi

ninek-posjetite...ima muziku kaj skidate ali trebate imati instalirani iTunes....

blog mojega razreda...8.b

gaso & pongy-posjetite svakako

petra-vredu pucka...posjetite

nk orac-pioniri....klub za koji igram....ajde komentirat

čefa-frend...posjetite

semyka-frendica...isto posjetite

deni zvijer..hehe..posjetite

srijeda, 16.01.2008.

hey oh

evo i mene...ovak imam jednu obavijest...neće mi komentare slati,ali prvom prilikom dok bude štelo ja vam to vraćam...neznam zakaj neće no...ali bude sve vredu...VALJDA...i tak...škola ja počeča crycry...jebemti...neznam koji bedak ju je zmislil...ali vučili smo se mi to s povijesti ko ju je zmislil,ali nisam si zapamtil(nisam štel) sretan...da...odma prvi dan sam hitil vrata dole pre gobcu(razredniku)...već treći put smijeh...pojel sam jednoga sušenoga crva za okladu...dečki su govorili da ne vupam,a ja se nedam zajebavati pa sam ga pojel thumbup...baš je bio ukusan zujo...ali nisam bil sve sate v školi...samo 3 jer sam moral iti na pregled srca tuzan..nema više nogometa za mene...mislim bar je tak ona rekla,ali toga se ja ne pridržavam...kak sam došel doma tak sam išel na igralište bang...moral bum nositi holter...to vam je sprava koju moram nositi 24 sata i zapisivati kaj mi se događalo dok sam nekaj delal(za one koji neznaju)..i to vam je to...imate dosta za čitati belj...ajde bok!!

- 18:27 - VOLI HAJDUK! (22) - OKRENI MU LEĐA - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.