DIZAJN:Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...procjenite sami...već treći...jebem mu majku...blog.hr nekaj sere..ali vredu...

MOJA MALENKOST:smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



O MENI:
IME:Ivan
PREZIME:piše vam v imenu bloga
Dolazim iz Republike Majerje....imam 14 god kaj nete mislili 22....22 mi je sretan broj posle 10...ali jebiga nisam mogel desti 10...nije mi primilo(19.10.1993)
navijam za Hajduk i Barcelonu...itd.

Linkovi

ninek-posjetite...ima muziku kaj skidate ali trebate imati instalirani iTunes....

blog mojega razreda...8.b

gaso & pongy-posjetite svakako

petra-vredu pucka...posjetite

nk orac-pioniri....klub za koji igram....ajde komentirat

čefa-frend...posjetite

semyka-frendica...isto posjetite

deni zvijer..hehe..posjetite

srijeda, 02.01.2008.

pišem pismo tinta mi se proli....

Du-da-da zubo....da...moram i ja pisati posteka....samo neznam kaj da napišem bang...da sretna nova 2008....kaj da vam napišem kak je bilo...pa vredu...napil se nisam...samo kaj mi je drugi dan bilo jako loše...neznam od čega...valjda od toga kaj sam puno mješal...malo piva,malo bambus...pa sam nekaj jel...onda pa liker od čokolade....ali sad je vredu...nekaj sam se s kikom posvadil tuzan...ali oke...sve se to da srediti...ipak sve je to za ljude....i to vam je to...nem više nikaj pisal...dosta za danas...ajde...idem sad..bok!wave

- 12:59 - VOLI HAJDUK! (23) - OKRENI MU LEĐA - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.