< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace images

MySpace images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



image hosting for myspace

image hosting for myspace


kako je sladak...

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



PAR CAKA KAKO IZNERVIRATI RODITELJE

1.sljedi ih svugdje po kuci
2.muci ko krava kada kazu tvoje ime
3.pravi se da imas amneziju
4.govori unatrag
5.zabijaj se u zidove
6.govori da nosenje odjece protivi se tvojoj religiji
7.udi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori "ah dobro jutro,kakav divan dan...."
8.glasno hrci dok se smijes pa se jos glasnije pocni smijati
9.dok gledas film naglas citaj tekst
10.iscupaj nekom vlas kose i vristi:"DNK"!!!!
11.nosi bedz na kojem pise:"ja sam reterdiran"
12.pricaj s olovkom
13.imaj 20 zamisljenih prijatelja s kojim pricaj svaki dan
14.pokusaj se popeti na zid
15.u javnosti vici:"NE MAMA,NECU TE OPLJACKATI!!!!"
16:guraj olovke u usi i nos
17:neko vrjeme ukljucuj i iskljucuj svjetlo pa usklikni:"aha....sad kuzim...."
18:jedi svoju kosu
19:drzi starce za ruku pa jezivim glasom sapuci "vidim mrtve ljude"
20:dok se tusiras deri se:UTAPAM SE!!!!UPOMOC!!!
21:na sve sto kazu odgovori s "lazes"
22:pravi se da si telefon
23:plivaj po podu
24:kucaj na vrata cjelu noc






subota, 17.03.2007.

life is big party

joj danas mi je bilo odlično...prvo me u 9h porukom probudila jedna martina...al dobro..i dogovorile smo se da ćemo se ići rolat u 14:00h i nazove ona mene oko 11h i našle smo se na vriću..i nazove mene sara i pita dal hoću doć na igralište,pa su ona i Nina došle na vrtić...i onda je martina otišla doma a nina,sara i ja na igralište...a na igralištu su bili filip i antonio...al ok nisam se uopče obazirala na njih...oni su igrali nogomet s još nekoliko petaša..i ja sam bila uzela loptu za odbojku i nas 3 smo se dogovorile da ćemo igrat odbojku a kojoj padne lopta mora vikat nekom petašu koji igra nogomet da ga voli...i meni je lopta pala i onda sam namjerno vikala antoniu da ga volim...i ok išle smo doma a filip i antonio su išli ispred nas..i oni su išli na nizbrdicu a jedna cura je moju loptu šutnula niz tu nizbrdicu i filip i antonio su se okrenuli pa mi je jedan mali sto puta probao šutnut loptu a nije uspio pa su se duplići smijai...i nina je sad slavila rođendan i mene je pozvala...bilo je tako super...prvo smo išle na pizzu negdje u grad i kad smo se riješile dečkiju igrale smo bocu istine i sve smo si priznale (tko nam se sviđa i tak to...)komentirale smo dečke i svaki detalj smo spomenule...bilo je taako super.........a jučer (petak) imala sam popodne školu i kad smo izlazili,Petra i ja smo stajale kod stalka za bicikle i ja samneš zajebavala stjepana..i kad su izlazili još neki dečki ja sam ih pozvala i poslala pusu i tak skoro svakom dečku...i još onom malom adamu...al to se ja samo zafrkavam........život je da se živi šta ne??

e sad pjesma o kojoj sam ja ovisna



| komentari (448) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.