< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace images

MySpace images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



image hosting for myspace

image hosting for myspace


kako je sladak...

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



PAR CAKA KAKO IZNERVIRATI RODITELJE

1.sljedi ih svugdje po kuci
2.muci ko krava kada kazu tvoje ime
3.pravi se da imas amneziju
4.govori unatrag
5.zabijaj se u zidove
6.govori da nosenje odjece protivi se tvojoj religiji
7.udi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori "ah dobro jutro,kakav divan dan...."
8.glasno hrci dok se smijes pa se jos glasnije pocni smijati
9.dok gledas film naglas citaj tekst
10.iscupaj nekom vlas kose i vristi:"DNK"!!!!
11.nosi bedz na kojem pise:"ja sam reterdiran"
12.pricaj s olovkom
13.imaj 20 zamisljenih prijatelja s kojim pricaj svaki dan
14.pokusaj se popeti na zid
15.u javnosti vici:"NE MAMA,NECU TE OPLJACKATI!!!!"
16:guraj olovke u usi i nos
17:neko vrjeme ukljucuj i iskljucuj svjetlo pa usklikni:"aha....sad kuzim...."
18:jedi svoju kosu
19:drzi starce za ruku pa jezivim glasom sapuci "vidim mrtve ljude"
20:dok se tusiras deri se:UTAPAM SE!!!!UPOMOC!!!
21:na sve sto kazu odgovori s "lazes"
22:pravi se da si telefon
23:plivaj po podu
24:kucaj na vrata cjelu noc






nedjelja, 11.03.2007.

jučer sam se smijala ko da se 50 godina nisam smijala

a jooj...e ovo stvarno neznam kako da počnem...jučarašnji dan bio je ludnica...i još mi je kraj dana filip morao začinit...a jadno dijete...ja sam jučer oko 21:30 slušala muziku i zajebavala se,plesala i ludirala se na sve moguče načine i kak moj mobitel nije bio blizu mene (bio je u dnevnoj sobi),počeo je zvoniti..i moj najpametniji braco (8 god) počeo je trčat po cijeloj kući i vikao je "FILIP KRATOFIL ZOVEEE!!!!!!!" i ja ono..javim se i on šuti...e da i neki dan me 50 000 puta zvao i šutio al ne sa skrivenog i tak i ja se javim i on šuti...niš ja sam nastavila radit lude stvari i opet mene netko zove...skriveni broj...nisam se javljala...spustim ja mobitel na stol kad ono opet netko zove...mala ida (filipova sestrična) ja se javim "halo" i on šuti..ja kažem "daa???" a on se počne smijat...ja prekinem i rekla sam sama sebi da se sad neću javljat da me briga...kad evo meni poruke od filipa "ENA JA TE VOLIM HOČEŠ HODAT SAMNOM" a ja ono...napravila sa onu facu "fuj" i onak odgovorim "ne" i onda je on počeo srat kao da je ta poruka išla nekoj drugoj curi bla bla bla...i onda smo se tako svađali i od toga se sjećam samo da sam mu napisala "daj mali moj dečko ima veći ku*ac od tebe i kad ga presavine na pola" i još sam neš dodala al...ne sjećam se...i onda smo se i dalje svađali...i ja mu onda nisam odgovarala jer šta ću ja sad tu s nekim petašićem svađat...i u oko 22:20 dođe meni opet poruka od filipa "ena znaš da ja tebe volim najviše na svijetu hočeš hodati samnom molim te" a ja sam razgovarala na telefon s Petrom i ja pročitam tu poruku petri i nas dvije smo se smijale 20 godina (šala ofkors) i ja odgovorim "daj odjebi kakvo je to pitanje ofkors da neću koji je tebi" i on meni odgovori "ali kako kada te volim i ne mogu bez tebe zašto mi govoriš tako ružne riječi" a petra se tako smijala ko da se 50 godina nije smijala..i ja napišem "daj se goni" i on debil napiše "kako kada te volim i želim biti s tobom sve ću napravit za tebe da mi oprostiš ..." i ja napišem "kaj si tak nabrijan,gle prestani mi slat poruke jer si JADAN!!!" I prestao je...o čovječe koja je to budala



| komentari (162) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.