< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace images

MySpace images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



image hosting for myspace

image hosting for myspace


kako je sladak...

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



PAR CAKA KAKO IZNERVIRATI RODITELJE

1.sljedi ih svugdje po kuci
2.muci ko krava kada kazu tvoje ime
3.pravi se da imas amneziju
4.govori unatrag
5.zabijaj se u zidove
6.govori da nosenje odjece protivi se tvojoj religiji
7.udi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori "ah dobro jutro,kakav divan dan...."
8.glasno hrci dok se smijes pa se jos glasnije pocni smijati
9.dok gledas film naglas citaj tekst
10.iscupaj nekom vlas kose i vristi:"DNK"!!!!
11.nosi bedz na kojem pise:"ja sam reterdiran"
12.pricaj s olovkom
13.imaj 20 zamisljenih prijatelja s kojim pricaj svaki dan
14.pokusaj se popeti na zid
15.u javnosti vici:"NE MAMA,NECU TE OPLJACKATI!!!!"
16:guraj olovke u usi i nos
17:neko vrjeme ukljucuj i iskljucuj svjetlo pa usklikni:"aha....sad kuzim...."
18:jedi svoju kosu
19:drzi starce za ruku pa jezivim glasom sapuci "vidim mrtve ljude"
20:dok se tusiras deri se:UTAPAM SE!!!!UPOMOC!!!
21:na sve sto kazu odgovori s "lazes"
22:pravi se da si telefon
23:plivaj po podu
24:kucaj na vrata cjelu noc






četvrtak, 01.02.2007.

još jedna moja "opsesija"

eh da...upravo tako,još jedna moja opsesija...a tako je zgodan...i čak sam pričala s njim...ovako...danas nisam bila u školi..tj jesam ali na prvom satu ali ne na ono...imala sam dramsku taj prvi sat...a moji su imali matmatiku zijevzijeveekrolleyesbangbangbang...a jadni al ipak sam ih izazivala..al dobro..i prvo me na dramskoj izbacila van da naučim tekst...i ja sam izašla i znate šta sam radila? buljila tam gore na tkz velikom hodniku al na gornjem katu škole u sliku ekipe s rukometa kad su osvojili 1. mjesto ..pa naravno, na slici je Filip,pa zašto bi ja onda buljila u to da njega nema..ok,kad je završila dramska išli smo nas 7 djece i 2 profe...e da i onda sam ja tamo ( u kazalištu) našla nekog SUPERZGODNOG dečka...ima malo frčkastu smeđu kosu do...hmm..nije baš pre duga a nije ni kratka...smijehcerek...i ja sam se zaljubila du ušiju...znam da će mi se prestat sviđat za 2 ili 3 dana al..eto..šta ću kad sam zaljubljive prirode..i taako je sladak...i kad sam ja otišla tam kod jedne kulise na pozornici (nisam se vidjela fala Bogu) on je otvorio vrata i onda smo skupa gledali neke kaj ja znami isto su neš glumili..i neš smo pričali al nemogu se sjetit šta....znam da sem ja neš blebnula pa da se on trgao od smijeha...i još smo pričali kao koja si ti škola pa koliko godina imaš o tako to...onda kad su oni glumili (super su bili) ja sam se tako zabuljila u njega pa kad je on otišo u drugu kulisu (tam je trebo ić da može opet uć da neš kaže) onda je neš izvodio glumio nekog rokera il neš tak pa je plesao...ja sam se trgala od smijeha...i onda kad je to njihovo završilo on je otišao u publiku u 1. red a kak sam ja bila u 1. kulisi mi smo se gledali...ah...ja se još spuštam na zemlju nemojte se žalit..eh i onda kad smo se vračali svi smo išli s profom u auto,đurić je sjeo čuriću u krilo lud,ivana,kety,valentina i karla su sjedile eiza i ja sam sjedila pola na kety a pola na ivani,a profa naravno vozi (jer smo mi svi bili pijani hehe ŠALIM SE) i on je bio vani...i đurić je njemu lupao kkroz prozor a on se okrenuo i kad nas je vidio toliko nas natrpanih u autu tako se smijao...ah eto...



| komentari (52) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.