< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (16)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

zovem se mirna i idem u 6 razred..........na ovom blogu saznat ćete sve o meni a u arhivi možete zaviriti i saznati ako vas što zanima o mateu đidi o kojem više ne pišem................MOLIM VAS DA MI U ARHIVI NE OSTAVLJAKOMENTARE I DA MI KOMENTIRATE SAMO PRVE POSTOVE.............



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws




Cursors

image hosting

image hosting

Linkovi

layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace




Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


Customize your blog

S. Valentine images



MySpace

S. Valentine images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace


myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



myspace layout

S. Valentine images



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


Zodiac Icons

Zodiac Icons



Sports Icons

Sports Icons



Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts



Big Smile Images

Big Smile Images



Big Smile Images

Big Smile Images



Big Smile Images

Big Smile Images



MySpace images

MySpace



Image hosting codes

Image hosting



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blog images codes

Blog images



Word Images

Word Images



Bouncing Gold Victory V Images

Bouncing Gold Victory V Images



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



Word Images

Word Images



Word Images

Word Images



Word Images

Word Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Red Heart Beating O Images

Red Heart Beating O Images



Word Images

Word Images






lyrics - Avril Lavigne Lyrics

četvrtak, 14.06.2007.

smiješni videji



harry< potter sinkrolizacija....................tako da je smiješno hahahahaha

nora fora sinkronizacija...........hahahah



evo to je sve.pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (1) | print | # |

subota, 09.06.2007.

seko sretan ti rođendan

danas je mojoj sestri rođendan 14..............................morala sam mić ća sa roditeljima van ....................i da vak kaže bilo mi je super.....................pozzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (6) | print | # |

četvrtak, 07.06.2007.

tata sretan rođendan

evo ovaj je post posvećen mome tati jer mu je danas rođendan...................................

sretna ti rođendan
sretan ti rođendan
sretna ti rođendaaaaaan



| komentari (7) | print | # |

srijeda, 06.06.2007.

sretan ti rođendan karlo

danas je karlu rođendan................on je mlađi jdan dan od tobija i nikole...................svi se znaju iz bolnice.............................pa sev do sad još se poznaju............i toni i karlo su super prijatelji...............................pozzzzzzzzzzzz

sretan ti rođendan
sretan ti rođendan
sretan ti rođendaaaaaan



| komentari (0) | print | # |

utorak, 05.06.2007.

sretan vam rođendan toni i nikola

ej ljudi..........da vam ukratko kažen..........toni i nikola su mi prijatelji iz razreda (najbolji).............i oni nisu braća ali su se rodili 4 min..........razlike na isti dan.....................zato sretan vam rođendan................

sretan ti rođendan
sretan ti rođendan
sretan ti rođendaaan



pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (0) | print | # |

nedjelja, 03.06.2007.

moj pedeseti post.................

evo kviza o meeni.......................


Get Your Own Quiz!, More Quizzes


mojm blogu sretan 50 post................i nadam se da će i doživit i 100 post...pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (4) | print | # |

nedjelja dan za učenje......moš mislit

evo me..............ko šta sam obećala da vam pišem svaki dan............to sam obećanje izvršila....................zna mi se desit da jedan dan ne bude posta.......ali dobro.......................da znate kako mi je jučer lipo bilo vani........moja mama je išla sa prijama van........i rekla mi da ja dođem negdi oko 21 i 30 na onu(gadnu, ružnu)rivu id ćamo onda ić se šetat..................prvo je na peristilu bia neki pir.......malda je bila prekrasna..................nakon toga sili smo u luksora(neznam kako se piše)...........to je kafić na peristilu..........meni jedan od dražih......................tamo je bia neki "koktel party"..........................svi su pili koktele......i ka tribalo je bit plesa.........i zabave...........ali nije bilo........samo su bili u grupama babe idide............biće im je to bila slobodna večer da izađu iz straćkog doma................................malo kasnije bila je neka jadna muzika...................došla sam doma oko 00 i 5....................i išla leć.....i tako mi je prošla moja luda zabavna večer.......................i da ne zaboravim onaj glumac iz običnih ljudi..................po pravom imenu robert kurubaša.............on glumi onog oca.............baš to i ne pratim pa neznam imena..........da mi je svoj autogram..........vidili smo ga i potpisa mi se na neki račun koji je bio na podu...................to je bilo sve o subot a sad malo o nedjelji

danas je nedilja......................moj dobar dan...........mogu se odmarat............ali popodne moran učet pa to nije zabavno no dobro.............sad idem učit........evo vam 3 slike koktela................pozzzzzzzzzz

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






| komentari (3) | print | # |

subota, 02.06.2007.

dan za "odmaranje".......nebi baš rekla

ej ljudovi.....................subota je dan za odmaranje.............................meni baš i nije........................prije glume idem van..................nakon glume ručan.......................i ponovno iden van.................kad se vratim..............večeram..............onda gledam telku, čitam.......ili iden odma leć......jer sam umorna......i tako mi prođe moh lipi dan................

OVO MI 48 POST I KAD MI BUDE 49 POST.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,MOJ PRVI CHAT IDE U ARHIVU..........ZATO VIŠE NE CHATAMO NA PRVOM CHATU NEGO NA NOVOM CHATU..........BUDITE PRVI NA DRUGOM CHATU!!!!!!!!!!!!!!.............POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Get Your Own Chat Box! Go Large!




| komentari (0) | print | # |

petak, 01.06.2007.

o mateu više ne pišem......i točka

ja svom blog ne želim brisat..............ni postove o mateu ni to neću brisat......samo sad pišem o meni.nemA MATEA NEMA KARLA...I DRUGIH..............SLIKE OD MATEA STAVLJAM SAMO ZA NEKE FANOVE AKO OĆE IMATI NEKE SLIKE..........POZZZZZZZZZZZZZZZZ



| komentari (2) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.