< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (16)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

zovem se mirna i idem u 6 razred..........na ovom blogu saznat ćete sve o meni a u arhivi možete zaviriti i saznati ako vas što zanima o mateu đidi o kojem više ne pišem................MOLIM VAS DA MI U ARHIVI NE OSTAVLJAKOMENTARE I DA MI KOMENTIRATE SAMO PRVE POSTOVE.............



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws




Cursors

image hosting

image hosting

Linkovi

layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace




Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


Customize your blog

S. Valentine images



MySpace

S. Valentine images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



blog layouts

blog layouts



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace


myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



myspace layout

S. Valentine images



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


Zodiac Icons

Zodiac Icons



Sports Icons

Sports Icons



Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts



Big Smile Images

Big Smile Images



Big Smile Images

Big Smile Images



Big Smile Images

Big Smile Images



MySpace images

MySpace



Image hosting codes

Image hosting



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blog images codes

Blog images



Word Images

Word Images



Bouncing Gold Victory V Images

Bouncing Gold Victory V Images



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



Word Images

Word Images



Word Images

Word Images



Word Images

Word Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Red Heart Beating O Images

Red Heart Beating O Images



Word Images

Word Images






lyrics - Avril Lavigne Lyrics

subota, 24.02.2007.

evo vam neke slikice....

thumbup

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com



| komentari (12) | print | # |

petak, 23.02.2007.

evo me

ej ljudi..................evo me napokon.....................evo vam neke slike.nedaju mi se sad sve stavljat.......pa ću samo neke................pozzzzzzzzzzzzzzzzzz

ova mi je slika prekrasna.............
Slika hostovana na Fotorola.com

i ova je lipa............
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com



| komentari (1) | print | # |

petak, 16.02.2007.

evo me

ej.ljudi......dugo vam se nisam javljala.............pa zato evo javljam vam.....se...................nebrinite za slike...................ubrza ću stvait preko 20 slika..matea.....................sam sam neke izbrisala pa ih ponovno moram................................ali dobit će te ih.........pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (41) | print | # |

nedjelja, 11.02.2007.

nemam sriće

ej,ljudi.......................možda vi imate sriće bar malo......a ja je nemam ni pinkicu...............s mateo sam se jućer tribala nać....ali padala je kiša....................možda zato nije doša.........a ja sam se digla nadajući da će doć.....digla sam se u 8 ipo...........sredila se........................izašla u deset iz kuće......kupila poklon priji..............i ćekala ga...........sva mokra.........a on nedođe..............možda nije doša zbog kiše..........................ili nije mu bilo nikog doma......ka i prošli put......................sva mokra vratila sam se doma...................i samo šta nemam fibru........sva srića..........................ZA MATEA PORUKA..........................NADAM SE DA SI SE DOBRO PROVEO NA DANAŠNJEM KONCERTU NA ĆIOVU...............I DA SE NISI UMORIO OD AUTOGRAMA................pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (2) | print | # |

petak, 09.02.2007.

ej...ljudi

evo mene.............................šta da vam napišem......kad nema ništa novo.......................aj..pozzzzzzzzzzzzz



| komentari (2) | print | # |

srijeda, 07.02.2007.

lipo spavaj......................

ej.........ljudi...evo mene opet........pogledajte kako je lip.....ćak i dok spava....nemojte ga probuditi.....zato......pstttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............................


Slika hostovana na Fotorola.com



| komentari (4) | print | # |

evo neke slike................................

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com



| komentari (1) | print | # |

evo vam ova...........stvarćića....za vas

ej..........ljudi......vidite ovi ......................mislim chat.........................e pa kad vidite na chatu da piše............bilo šta ................a moje ime ili drugih mižete se s menom dopisivat ili s nekim drugim..............uživajte!!!!!!!!!!!!!!......pozzzzzzzzzzzzzzzzz


Get Your Own Chat Box! Go Large!



| komentari (2) | print | # |

utorak, 06.02.2007.

jedna akenta........o...kome nego o ......meteu đido

mateo dido va je
sladak
presladak
tako-tako
nije los
fuj
nije mi nesto
ocajan
neznam
nista od toga
  
pollcode.com free polls



mateo volim te............pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 05.02.2007.

malo slikica...........

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
i namam više što reći...........nadam se da vam se moj blog sviđa........i da će te me posjećivati.....................pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (4) | print | # |

nedjelja, 04.02.2007.

a sad jedna reklama................

lipa slika.........zar en........ali bils bi lipša da nema tu ovih.....................ma nema veze......on je sladak.....da mu oni ne mogu pokvariti sliku......pozzzzzzzzzzzzzzz

Slika hostovana na Fotorola.com



| komentari (13) | print | # |

a i ova slika je prelipa

evo mene opet....nešto ne mogu otvorit edite za onj prijašni post pa sam ...........................morala u ovi.....................aj priznajte...............tako da je prelip?...................................pozzzzzzz.........a posebno mateu

PICT8183



| komentari (1) | print | # |

on je presladak....zar ne..........

.samo nek prvo zahvalim trogiranki22..na komentaru...........jer ovu sliku niked nebi našla....................fala.........................a di si je našla.........napiši mi...................a sad malo o slici..........prelip je.............a za upoznavanje ako mi nevirujte......................istina je...............samo ga nisam u poznala.....ali sam se tribala naći s njime......................i to vam je to..................poželite mi sriću da ga što prije upoznam.....pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (3) | print | # |

subota, 03.02.2007.

od upoznavanja........ništa

ej,ljudi danas sam se tribala naći s njime.............i ja ga ćekala...........a on nije doša......................a znate zašto...................nije moga...............................i tako sve propalo......................................aj valjda će biti još...............prilika.........................pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (29) | print | # |

četvrtak, 01.02.2007.

evo neki video.....mislim puno videa


pobjeda.............................


lea......................


festival motori..............


jesc 2006.........................


nastup..............................



| komentari (6) | print | # |

ova je slika prekrasna................

Slika hostovana na Fotorola.com

aj pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| komentari (0) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.