< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je moj 3. blog,ja sam Mateo(svi me znaju)bla,bla....Blog images

christmas images



EVO TO VAM JE MOJA CURA TINA,BAR TO NEKAKO SLIČI NA NJU!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite ove bloove:
Katarinin
Veronikin
Petrin
Marcelin
Od Nikoline i Valentine
Od mojeg razreda
Od 6.c-razreda
Helenin

To je to,book!!!

layout for myspace

layout for myspace



Mislim da je Škorpion dovoljan i najbolji(takvi su rijetki)

EVO VAM MALO AKO VAM SE SVIDA!!!!


Customize your blog

christmas images



EVO TI NESREĆE U JEDNOM TRENU!!!ŠALIM SE !KAJ NIJE COOL??

Evo da malo okitim blog!

Kako vam se cini ovaj dizajn?
Super je!
Cool!
Bezveze!
Glupost!
Presvjetli?
Boja nis ne valja!
  
pollcode.com free polls

Myspace layouts

christmas images

Myspace layouts

christmas images

A moj blog!!!
Dosadno
Bezveze
Postovi su mi glupi
Bolje da ga nisi ni napravio
O.K!
Fora
Cool
Odlican
Super
Neznam
  
pollcode.com free polls

srijeda, 17.01.2007.

Danas..ok...dan..!!!

Ovaj post pišem pod informatikom!!Danas idem sa razredom gledat film "Eragon" !!! Neznam o čem da vam pišem jer se baš ništa zanimljivo ne događa!!!!Jooooj.... pomognite mi .....neznam kaj da radim i pišem i jako mi je dosadno!!!!Napišite mi koji komentar!!!!

- 12:01 - Komentari (47) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.