matejkunkin blog

srijeda, 17.10.2007.

17.10.2007.

cryDanas je Makedoniji dan žalosti! Kod mene je i jučer i danas dan žalosti jer je moj najdraži pjevač poginuo!!! no Toše Proeski je rođen 25.1.1981. u Makedoniji. 16.10.2007. je tragično preminuo u prometnoj nesreći, ni kriv ni dužan, a onaj seronja kojije vozio nije ni pokušao kočiti.mad Ja vjerujem da je to sve namješteno. Čitava ova dva dana sam tužna skroz naskroz. Neznam zašto je Bog baš uzeo onoga ko je najmanje kriv, zapravo Toše nije ništa kriv. Ja znam samo jedno, a to je da ću ga zauvijek čuvati u svom srcu, te da zauvijek će jedan djelić moga srca pripasti samo njemu!!! Zadnje što mu želim je da počiva u miru Božjem! rolleyes
- 16:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.