<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ........Just a dream...... - ljubav je poput rijeke......izvire iz čovjeka i teče k drugome - Blog.hr }
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

hm.......ma samo citajte i sve cete saznat


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

~BlOgOvI kOjE pOsJeCuJeM~

°°...ivonin i moj blog...°°
°°....siMicKa...°°
°°...zVoOnČicA...°°
°°...slavica i pjanićka...°°
°°...koOnDiLi...°°
°°...boOjAniCa...°°
°°...boris...°°
°°...dOrOteA...°°
°°...mAjA...°°
°°...duNjA...°°
°°...sArA...°°
°°...miLana...°°
°°...tATjaNa...°°
°°...linkin park...°°
°°...jUst mY liFe...°°
°°...martina...°°
°°...iNeS...°°
°°...eLa...°°
°°...jEleNa...°°
°°...aLexa i eLLa...°°
°°...tEa...°°
°°...ely...°°

~about mee~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hEllo!=) ovako ja sam vam
jedna mala ludacha a moje
cjenjeno ime je Mateja
al većina njih me zovu teja
prezime nije bitno ionaku
cu ga za jedno 10-tak godiina
promjenit=)
ja vam trenutno imam 14 godina
a na svijet su me donjeli 14.9.1993
i u horoskopu sam DJEVICA
idem u legendarni 8.b..........
moje ljubavno stanje:.......hm pa
moglo bi se reć sretno zaljubljena.........

VOLIM:
sve što vole mladi
međuostalom:
x sebedead
x obitelj
x prijatelje
x zabavu
x izlaske
x dečke
x make up
x glazbu
x puno pričat
x kad neko misli na mene
x volim spavat
x visit na netu
x msn
x moj mob i mp3
x volim biti u pravu
x volim i palkat h3h
.............................

NE VOLIM:
x laž
x prevaru
x pametovanje
x nepravdu
x glumatanje
x licimjerje
x dvoličnost
x dosadu
x školu
x pojedine nastavnike
x matematiku
x naređivanje
x potiskivanje osjećaja
x kada netko misli samo
na sebe
.....................................

moj msn je:
sweetgirl_bm@hotmail.com

~my frends~

°°ivona°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super curka
moja najbolja frendica
uvijek je uz mene
lolim ju punooo

°°kondićka°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~cura je super,
cesto mi pomogne
njoj mogu sve reci
jedna od mei najdrazih
frendica=)

°°simićka°°
Image Hosted by ImageShack.us

~cura je super,
s njom se moze o svemu
pricat, daje najbolje savjete
uvjek je uz mene i uvijek
mi zeli sev najbolje saljem joj
jedan big kiss=)

°°čubra°°
Image Hosted by ImageShack.us

~ma ona vam je the best
super cura, ostavlja nam
uvijek puno komicha,
s njom se moze o svemu
pricat, luda je

°°slaavica°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super cura, stvarno,
ona je nasa rukometasica
uvijek mi pomogne, i
uvijek se zauzme za mene=)

°°josipa°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super cura,
luda za nogometom
tj. za nogometašima =)
ma cura je i više nego
odlična

°°bandovkica°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super cura, stvarno je odlična,
uijek ima neki dobar
savjet za nas, totalno luda,
s njom nikad nije dosadno

°°pjanićka°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~cura je odlična,
zaljubljena preko ušiju
ma luda je za dečkima=)

°°tina°
Image Hosted by ImageShack.us
°
~ma cura je luda
uvijek je nasmijana,
ma sve ok s njom

°°boris°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super dečko,
voli se zajebavat,
dobar je prijatelj
ma sve 5 s njim

°°pjevačević°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super lik,
da nema njega neznam
ko bi nas toliko nasmijavo

°°ante°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super dečko,
s njim se može o svemu pričat
da nema njega bilo bi nam
užasno dosadno

°°kuhta°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super dečko,
uvijek spreman za šalu

°°nemanja°°
Image Hosted by ImageShack.us

~pravi prijatelj, uvijek se zajebava,
ma super je on

°°antonio°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ma on vam je prava
dobrica, super dečko

°°domić°°
Image Hosted by ImageShack.us

~naš košarkaš,
super dečko,
uvijek spreman pomoći

°°željko°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super lik, pametan
uvijek spreman pomoći

°°bojanica°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super cura,
luda, uvijek, spremna
pomoći

°°milana°°
Image Hosted by ImageShack.us

~cura je odlična,
uvijek za zajebanciju
ma sve 5

°°tamara°°
Image Hosted by ImageShack.us

~cura je super,
stvarno, zabavna,
zanimljiva ma sve 5


~SVAŠTARA~
Photobucket
glitter
Photobucket
Green Heels
Rings
Heels
Necklace
Blue Purse
Pink Heels
Sparkle necklace
Cell phone gem
CUte
Lip Gloss
Sexy
SHopper
Flips flops
ITs LOVE
Bf Shoppers





petak, 11.04.2008.

........Just a dream......

helOO! eO doSla i jA maLo miSlim OnO nijE mE dUgo biLo ....dabUdem prEcizNijA
nIsaM vAm bilA cAk 10 daNa.....=)....al eO sad sAm tU.....prVo da vAm se zaHvaLim na
koMicHima....sTvarNo sTe me izNenaDili i zbOg tOga sAm jaAko haPPy=)....
eO kOd mEne vAm sVe pO stAroM....oNak Sve je sKrOOz ok!...mOgu reCi da sAm pOpriLicno zaDoVoljNa kAko mI se nEke stVari u zIvOtu odViJaju...=).....
u skOOLi je sVe uRedu...jOOj dObiLi sMo neKu nOvu nAstaVniCu iz liKovNog
uF odVrAtna je....grrrr.....dAnaS sMo piSali teSt iz mAteMatike...=(....aL dOrO vaLjda ce bIt nEka dOra ocJena......(iskreno se nadam=)) i taKK.....u ljUbaVi je sVe OK! neCemo kVarit=)
saMo neKa oVakO oStanE i jA zadOvOljna=)......eO neKi dAn je dOsla naSa martinica sImiCkina siss...pa sMo juCer bili maLO nAs tri u shOOpinGu=) h3h....jOOj sVe bi bilo perFect sAmO da jEdna meNi osObno jaKo draGa oSobA nIje mOrala ici.....
(necu sada tu nis pisat, jer to puno njih cita, a oni koji trebaju znat znaju)
jOj drZi mI se, jEdva cEkam da sE vrAtiS kiss za tEEbe=)
i taKK....eo nznm viSe stA da vAm naPisem....skoLa naS sve zaOkuplJa aL doRo jOs saMo 2 i pOOL mjEseCa i oNda kreCe uzIvanCija=)......jOj blIze nam sE oNi naCiOnalNi isPiti grrr jOš nAm je sAmO i tO faLiLo al dOro bIt ce nEkaKo....jOj za mjEseC daNa i naSa krIzma
uuuu jedVa cEkam...hh....mOramO saD jeDan dAn sVi iC u shOOping=)...to je Ono je oNo sTo naS naJvisE vEseLi =)
Photobucket
....eO u OvOm mjEsECu oPeT ima puNo rOđEnDaNa=)
pRvo je naSem Radicu=), zatImo moM bRatu=), onDa naSoJ cUbrI=)...i takk vaLd niSam nIkog zabOraviLa eO svimA njIma happy b-day!=) jA saD idem naDam sE da cEtE mi kOmat i ja CU vaMa...idem....bubim vaS sVe reDom...poZz=)

- 22:23 - Komentari (704) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.