<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ljubav je poput rijeke......izvire iz čovjeka i teče k drugome }
< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

hm.......ma samo citajte i sve cete saznat


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

~BlOgOvI kOjE pOsJeCuJeM~

°°...ivonin i moj blog...°°
°°....siMicKa...°°
°°...zVoOnČicA...°°
°°...slavica i pjanićka...°°
°°...koOnDiLi...°°
°°...boOjAniCa...°°
°°...boris...°°
°°...dOrOteA...°°
°°...mAjA...°°
°°...duNjA...°°
°°...sArA...°°
°°...miLana...°°
°°...tATjaNa...°°
°°...linkin park...°°
°°...jUst mY liFe...°°
°°...martina...°°
°°...iNeS...°°
°°...eLa...°°
°°...jEleNa...°°
°°...aLexa i eLLa...°°
°°...tEa...°°
°°...ely...°°

~about mee~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hEllo!=) ovako ja sam vam
jedna mala ludacha a moje
cjenjeno ime je Mateja
al većina njih me zovu teja
prezime nije bitno ionaku
cu ga za jedno 10-tak godiina
promjenit=)
ja vam trenutno imam 14 godina
a na svijet su me donjeli 14.9.1993
i u horoskopu sam DJEVICA
idem u legendarni 8.b..........
moje ljubavno stanje:.......hm pa
moglo bi se reć sretno zaljubljena.........

VOLIM:
sve što vole mladi
međuostalom:
x sebedead
x obitelj
x prijatelje
x zabavu
x izlaske
x dečke
x make up
x glazbu
x puno pričat
x kad neko misli na mene
x volim spavat
x visit na netu
x msn
x moj mob i mp3
x volim biti u pravu
x volim i palkat h3h
.............................

NE VOLIM:
x laž
x prevaru
x pametovanje
x nepravdu
x glumatanje
x licimjerje
x dvoličnost
x dosadu
x školu
x pojedine nastavnike
x matematiku
x naređivanje
x potiskivanje osjećaja
x kada netko misli samo
na sebe
.....................................

moj msn je:
sweetgirl_bm@hotmail.com

~my frends~

°°ivona°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super curka
moja najbolja frendica
uvijek je uz mene
lolim ju punooo

°°kondićka°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~cura je super,
cesto mi pomogne
njoj mogu sve reci
jedna od mei najdrazih
frendica=)

°°simićka°°
Image Hosted by ImageShack.us

~cura je super,
s njom se moze o svemu
pricat, daje najbolje savjete
uvjek je uz mene i uvijek
mi zeli sev najbolje saljem joj
jedan big kiss=)

°°čubra°°
Image Hosted by ImageShack.us

~ma ona vam je the best
super cura, ostavlja nam
uvijek puno komicha,
s njom se moze o svemu
pricat, luda je

°°slaavica°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super cura, stvarno,
ona je nasa rukometasica
uvijek mi pomogne, i
uvijek se zauzme za mene=)

°°josipa°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super cura,
luda za nogometom
tj. za nogometašima =)
ma cura je i više nego
odlična

°°bandovkica°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super cura, stvarno je odlična,
uijek ima neki dobar
savjet za nas, totalno luda,
s njom nikad nije dosadno

°°pjanićka°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~cura je odlična,
zaljubljena preko ušiju
ma luda je za dečkima=)

°°tina°
Image Hosted by ImageShack.us
°
~ma cura je luda
uvijek je nasmijana,
ma sve ok s njom

°°boris°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super dečko,
voli se zajebavat,
dobar je prijatelj
ma sve 5 s njim

°°pjevačević°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super lik,
da nema njega neznam
ko bi nas toliko nasmijavo

°°ante°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super dečko,
s njim se može o svemu pričat
da nema njega bilo bi nam
užasno dosadno

°°kuhta°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~super dečko,
uvijek spreman za šalu

°°nemanja°°
Image Hosted by ImageShack.us

~pravi prijatelj, uvijek se zajebava,
ma super je on

°°antonio°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ma on vam je prava
dobrica, super dečko

°°domić°°
Image Hosted by ImageShack.us

~naš košarkaš,
super dečko,
uvijek spreman pomoći

°°željko°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super lik, pametan
uvijek spreman pomoći

°°bojanica°°
Image Hosted by ImageShack.us

~super cura,
luda, uvijek, spremna
pomoći

°°milana°°
Image Hosted by ImageShack.us

~cura je odlična,
uvijek za zajebanciju
ma sve 5

°°tamara°°
Image Hosted by ImageShack.us

~cura je super,
stvarno, zabavna,
zanimljiva ma sve 5


~SVAŠTARA~
Photobucket
glitter
Photobucket
Green Heels
Rings
Heels
Necklace
Blue Purse
Pink Heels
Sparkle necklace
Cell phone gem
CUte
Lip Gloss
Sexy
SHopper
Flips flops
ITs LOVE
Bf Shoppers





utorak, 25.03.2008.

.....I` belive I´ can fly, I` belive I´ can touch the sky....

hEElo peOpLe eVo stIglA VaM i jA....pA miSlim dUgo mE nIJe i biLo
aL eo sAd saM tU=)....h3h...E pRvo dA vaM čeSTitam Uskrs...miSlim s malim ZakaŠnjenjem...al doro...nEa bEda...h3h...i da eO da sE ne zabORavim zahValiT na KomentaricHima....poOsebno mojoj maTeichi...puno ti faja..e da i martinici=) ..miSlim stVaRnO sTe me iZnenaDili ono prEko tisucU tOme sE
uOOpce niSam naDala....ja saM veCInu vratILa a oNe koJe niSam svaKako hoCU
i taKk..eo kOd mene vAm sVe po sTarom....sve Je nEkaK srednjE...onak niJe sAd
dA mi jE sVe baJno al opet na nEke stVari se neMoGu ni poZalIti....mislim school
je napokon zavrsIla...tj naKratko prstala...h3h..al dOOro...boljE isTa neGo nista....
heh....ja vaM malo bUbanA ....smuc...al dOro proce to brZo....malo me gRlo i nOsich
zEzaju.....=(....s moim fRendichima je sve perfect pOOsebno su mi drage 4 cUre onak
skontala sam da Njim mOOgu potPuno vjeRovati....kisiCha zA njiH...i shvatila sam
u kOga od mUskog djEla mogu imatI povjerenja....to su tRi supEr djeCka....i njima jedan
pOOseban pozZdrav=)..heh....( tu necu pisat imena jer te osobe znaju koje su)
...u ljUbavI mi bas i nEide nesTo..cula sAm da sE jeDan djeCko malkiCe ljUti na mEne
iAko ja sTvarnoo miSlim da nEa razLoga..al doro...eo ja i mOje cUjke sMo nEki dan bile
nA kaVichi i zboG toga mI je jaaaaKko drago zaTo sto sMo se tamo nApricaLe onak KaK sPada..heh.....malO je pReko oVog vikeNda bilO i razMiricha iZmedU poJediNih cuRa u raZredu aL dorO i tO sMo rijEsile...=)eo sad JoS paAr sLikiCa::::::

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


i takK...eo sVi sTalnoO prIcaJu o naSoj eksKurziJici pa cu i Ja
iskreno nEzelim sEprEvise nAdat da se nEbi moOzda maLLo cak
i raZOOcarala...al iPaK misLIm da ce sVe prOOci SupEr i da cEmo samo uZZivati....=)....eOO poLako se pOcinJemo dogovarati i kOO ce sKim bit u sOBi...al tO je oNo maNje bitNo ionaKo neCemo sPavaTi..h3h....JoJ u zAdnje vRijeme staLNo raZmisljamo i O uPIsima u srEEdnju....i sVi sMO nEkak nEOdlucni i nEsigurni...aL dOro naDam se da nIKo od neCe poGrijesiti u tOOme izboru....eo ja se raSpIsaLa madaM se dA cETe mi kOMat i ja Cuuu vAAma ....idem sad....bubim vaS sve redom..h3h...aj pOZz..uzIvajTe mi...kisach=)

- 14:44 - Komentari (1725) - - printaj - §

subota, 08.03.2008.

.......ej ewo me......

waveej ljudi eo dosla i ja nopokon, mislim bilo je i vrijeme...heh
eo prvo da vam se zahvalim na komentarima stvarno ste me
iznenadili, ja cu ih probat sve vratit....pa onda ak uspijem super
i tak joj tek sam sada vidjela da mi pise da je post objavljen u nedjelju a zapravo sam ga tada napisala a tek u cetvrtak obajvilaheadbang
al dobro to sad i nije toliko bitno, eo kod mene vam je sve ok! nije
da mi sve ide bajno al podnosljivo je...h3h.....eo prosli vikend sam
bila na dva rođendana i na oba dva je bilo fenomenalno!=)
u petak smo bile kod nase kondilikiss tamo je bilo super nije bilo bas
neko veliko drustvo ali ipak bilo nas je dovoljno da se super zabavimo
bile smo: simicka, ivona, josipa, dalma, naravno kondicka i ja...
prvo smo isle malo u pizzeriju tamo smo malo papale i party
a poslje smo jos malo lutale i onda opet kod kondicke=)
tamo smo se nacavrljale i zezale......i eto to je to sto se tice kondickinog rođendana......
a sad od natase i tamre i kod njih je bilo i vise nego odlicno bilo nas je jako puno cijeli njohov razred, boris, pjevacevic i ja iz naseg razreda
par njih iz 8.a. i nekoliko njih iz srednje........puno smo party i papali
i jos vise plesali mislim to se nevidi tako cesto da pojedine osobe plesu pogotovo ja, boris, dalma ............ma necu vam sad nabrajat
sve u svemu bilo je odlicno nadam se da ce bit jos puno takvih događaja=)........eo idem sad na onaj malo dosadniji dio mog zivota h3h a to je skola sa frendovima je sve super.......sad se onak kao razred dogovaramo sta cemo kupit razrednici za kraj skolske godine
pa eto ak vi imate neku ideju javite mi u komentarima.......joj da nastvnik iz fizike me uhvatio pod testom kako se svercam no a ja
se pravila onak ko nevinasce znate kak to vec ide i na svu srecu nije mi uzeo test.......h3h izvukla sam se ovaj put....
PhotobucketPhotobucketcareintheworld
eo ja vam se raspisala
pa onda idem polako pozdravljam sve koji mi komaju i saljem im one
big kiss i naravno one s kojima se najvise druzim te osobe necu posebno nabrajat jer one koje to jesu zanju to.....tako da.....
idem sad pusssa kiss komajte mi i dalje=)!

- 13:01 - Komentari (1164) - - printaj - §

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.