< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

NEKAJ O MENI

IME:Matea
PREZIME:nije važno
ROĐENA SAM:03.03.96
HOROSKOPSKI ZNAK:riba
VOLIM:TOKIO HOTEL,zabavljat se s frendovima,
zezat ljude s telefonskim pozivima,svojeg cucka
NEVOILIM:obične šminkerice bez života,nastavnike i rasku
(svoju sestru),narodnjake i repere,shakiru i britny spears,
KAJ SLUŠAM:tokio hotel,system of a down,green day





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Nina
Ninchica
Ilona

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us










Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Evo malo slikica...

aImage Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
OVO smo moja bestica i ja poziramo...fora..kaj
ne?naughty



Image Hosted by ImageShack.us

Eeee..tu mi trpamo kile...hehe...njamimahnjami









Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Evo Toma,tak je sexi...

Evo malo mojih slikica...Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Evo malo slika.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





evo vam KONAČNO malo slika...
Image Hosted by ImageShack.us
Evo i srčeka................
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





Evo konačno sam vam i ja stavila
neke slike u box
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us












ponedjeljak, 21.05.2007.

Ljudi su nekad stvarno problematični



Eyyy...waveljudi za početak vam se ispričavam rolleyeskaj vam nisam dug napisala post...
nije mi se dalorolleyesblablazijev,a i zadnja dva dana mi je komp išel na glupi popravak.
Prije nekolko dana sam se posvađalanamcor s nekom curom iz sedmog razreda
zbog njenog dečkacerek koji joj se zlagalnamcorno....ali jako.....Da počnem od početka ona je
prohodala s nekim glupim,umišljenim i ružnim namcorludblablaroflpartytipcem koj laže dok zine i zbog
njega se posvađala sa svim svojim prijateljima.Stvarno je preveć riskirala
zbog dečka koji je totalni idiotlud,ali to nije moja briga.Ove subote bi štela ići u
grad,ali ne znam s kim i neznam jer bum opće i smela još imamo oko,zapravo
točno 25 dana.Danas sam pisala test iz hrvatskog i cijela nam je dvorana
poplavela i trebali smo imat samo 3 sata,ali su se na kraju cijevi ipak popravile.
Koje sranje da smo išli ujutro imali bi samo 3 sata kao i šestaši i osmaši.Fakat
imamo peh.
U zadnje vrijeme mi sve ide nizbrdo, čak i sutra imamo glupi roditeljski....ludblablaheadbang
mislim da već svi znate kaj slijedi poslije toga dolazi...kazne...itd...ajde
pozzzdrav ostavite mi komentare jel ih baš i nema u zadnje vrijema,ali nema veze...
P.S.Evo Ivana konačno sam napravila novi post...ajde pozzzdrav...wavemah



| Reci nešto pametno… (49) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.