ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

NEKAJ O MENI

IME:Matea
PREZIME:nije važno
ROĐENA SAM:03.03.96
HOROSKOPSKI ZNAK:riba
VOLIM:TOKIO HOTEL,zabavljat se s frendovima,
zezat ljude s telefonskim pozivima,svojeg cucka
NEVOILIM:obične šminkerice bez života,nastavnike i rasku
(svoju sestru),narodnjake i repere,shakiru i britny spears,
KAJ SLUŠAM:tokio hotel,system of a down,green day





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Nina
Ninchica
Ilona

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us










Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Evo malo slikica...

aImage Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
OVO smo moja bestica i ja poziramo...fora..kaj
ne?naughty



Image Hosted by ImageShack.us

Eeee..tu mi trpamo kile...hehe...njamimahnjami









Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Evo Toma,tak je sexi...

Evo malo mojih slikica...Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Evo malo slika.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





evo vam KONAČNO malo slika...
Image Hosted by ImageShack.us
Evo i srčeka................
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





Evo konačno sam vam i ja stavila
neke slike u box
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us












četvrtak, 29.03.2007.

DAJ MOLIM VAS!!!!

Eyyy...evo mene...e stara mi je bila na roditeljskom i
pogodite kaj mi je raska rekla...?!
Da lažem,da da sam se promjenila,da ne
pratim nastavu...itd.
Nem više mogla dobit moba..
Iso miki..kak bum ja preživjela bez njega..
Danas sam vam odlučila
da vam stavim neke fotke..pozzz..
P.S.Nek mi se javi onaj ko ima probleme sa životom...headbangburninmadlud



| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.