_ _ _ _:Volim teeeee

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws










For all friends one joke....

Image and video hosting by TinyPic

I još video mene i moje naaj frendice kako se glupiramo...hahaha



Original Video - More videos at TinyPic



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Malo slikica


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Računatelj posjeta!!!!!
Counter
Counter

subota, 23.05.2009.

dragi moji...

dragi moji...pa mislim da me nie bilo koja četiri mjeseca...blog mi vise nie bio zabavan zato stos am dobila face i msn...al ok...sada cu probati odrzavati svoj blogach
evo što je kod mene nowo:
promijenila sam nekoliko dečki...jedan me napuco i jos uvijek sam LUDA za njimcrycryi onda je uletio jedan osmaš i reko yes mu se svidam...al na kraju se uspostavilo da laže...headbangblablama nezz sad na kraju...uglavnom mi smo prijatelji s povlasticamayesyeskaze da smo prijatelji koji se jaaako voleyescerekyescerekali ja bi furala s njim...al ok...nea veze...namcoruzasno se osjecam...odbila sam jako dobrog decka zbog FRENDICE koja mi je jako vazna...ali i on mi je sto da radim????
plss savjetujte
pusakiss
volim vaslazedead
ciao!!wavemahwavemahwavemah


p.s. ono sto sam napisala za valentinovo nie bitno zato sto je to taj d3cko koi me napuco 16.02....odma nakon valentinovog i koliko je vremena proslo od prekida a ja imam osjecaj ko da je bilo daaavno toliko patim....=(((



| c0ments. (3) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.