veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

nemam riječi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MOJI PRIJATELJI:
lara-mawalara13.blog.hr
Image Hosted by ImageShack.us

vranješica-nen0rmalnaa.blog.hr
Image Hosted by ImageShack.us

patra-ludzakinja4ever.blog.hr
dunja-keepmehangin.blog.hr
marta-notmeiswear.blog.hr
nera-crazylifefromela.blog.hr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

azra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PROSERI:

-Caco:učitelju Lucija mi psuje na vilenjačkom neš nume jeb....majku

-Eng.:kako se zove fest kod nas?
Caco:varaždin fest!
Eng.:ne nekako drugačije!
Toni:fest varaždin!

-pov.:da ali ima jedna kvaka!
Kiki:da na vratima

-izlaganje plakata Zvonimir i Relja:Zvonimir-u Italiji ima puno Grca i Slovenaca

-nastavnica iz kemije:Što nam treba za planinarenje?
Bilić:Treba nam plinska boca!

-Cinca:Zvonimire koji je glavni grad Luksemburga?
Glavni grad je...sam malo da se sjetim.....e da Salzburg!

-Cinca:Ante reci mi šta je to klima?
Čoko:Nastavnice to vam je uređaj za hlađenje!

-Cinca:Antonija gdje je istok?
Matota:To je blizu juga!

-Cinca:Kakve su to mlade planine?
Zvonimir:Pa?..imaju zašiljene vrhove,ima kamenja......

-Cinca:Pokaži mi Frankfurt! Anamarija ga traži u Francuskoj!

-Savićka:Pušić tornjaj se u kut!

-Savićka:Pušić neka ti se mama dokotura do škole!

-Savićka:Nemojte se tapkati s tim sličicama!

-Marijana:Vidi one dvije se lezbaju!


IŽIVCIRAJTE
RODITELJE
1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće
protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori:
"Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se
smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i
vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše
" Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja
s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA,
NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj
svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom
im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:
"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:
"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć.



ew jeDnA tuŽnA pRIča..

Voze se dvoje mladih na motoru.
Djevojka:"Nemoj tako brzo,smanji!!!!!"
Momak:"Ne bas je ludo..."
Djevojka:"Nije mi prijatno,molim te"
Momak:Kaži da me voliš!"
Djevojka:Znaš da te volim!"
Momak:"Zagrli me"
(djevojka ga zagrli)
Momak:"Molim te uzmi moju kacigu sa glave meni je tijesna
i stavi je sebi na glavu!!!"
Sljedeće jutro u novinama:
Motor imao saobraćajnu nesreću,jer su kočnice popustile,
dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela,
a druga poginula.
ISTINA JE:Da je momak ustanovio na pola puta da su kočnice popustile,
a to nije želio da kaže svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njene riječi-VOLIM TE!
Želio je posljednji put osjetiti njen-ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,
jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti

connect

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


SPRDNJE:
Kad gledam horor nestane mi daha a kad vidim tebe userem se od straha!

Prekrit ću cvijećem staze kojom se krećeš,posut ću medom put do tvoje kuće,bacit ću latice pod korake tvoje ..jebiga...valjda ćeš se na nešto poskliznuti...

Poruka od vodovoda:Molimo vas nemojte hodati po gradu jer nema poklopaca od kanalizacija, ako upadnete nasa ekipa nije u stanju da izvadi toliko GOVNO...=)

Dragi citatelji,molimo vas da date malu podršku žrtvama tsunamija...pošaljite im svoju sliku da se utješe što postoji veća katasatrofa.

Znam da će te ovo što ću ti sad reći razočarati...znaj ni meni nije bilo lako...ali od nekog moraš saznati istinu - DJED MRAZ NE POSTOJI !!!!

Kad gledam nebo vidim tebe, kad gledam sunce vidim tebe, kad gledam mjesec vidim tebe, jebo te, pa daj se makni!

Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad placeš i ja placem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem.

Želim te, hocu te odvuci u krevet, lomiti te, preznojiti, obuzeti te da se treseš dok me imaš, da ti tijelo gori. Voli te tvoja gripa!

srijeda, 27.02.2008.

ne smiješ se nikad predat čak ni u najgorim situacijama!!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.